Gå til innhold

Champions League 2008/09

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg forferdelig til 20.45 i kveld :dribble:

Jeg håper så indelig vi drar dette hjem, ikke bare for United, men også for vår kjære Alex Ferguson :thumbup: Han fortjener å dra dette i land :)

Samtidig som jeg gleder meg, gruer jeg meg litt siden jeg vet hva Barca kan gjøre :ermm:

EDIT: Sorry for overdreven smilie-bruk :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hmm, går inn på sia, men får opp at jeg ikke er i Norge... Greit nok at Indre Troms er øde, men det er no fortsatt i Norge...

Sameland vet du.

Hahaha! Er vel strengt tatt Finnmark som regnes som Sameland :p

Zeph: Det er vel sånn at en by kan søke om å få CL finalen for et år og om de får det vil finalen spilles der. Med andre ord; hadde Roma gått til finalen i år ville de fått spille på sin egen hjemmebane ja (siden de har finalen ofc). Tror det avgjøres et par år i forveien hvor finalen skal spilles.

Edit: Kan godt være Daniel har rett.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja.

Korleis og når bestemmes arena for finalen? Dersom Roma var med i cupen og kom til finalen, ville den blitt spilt i Roma?

Så vidt jeg vet så er det Uefa som ''trekker'' finale-arena'n.

Er vel litt som Mette-Marit. Det går på rundgang.

Lenke til kommentar

I flere dager har jeg gått med en følelse av at United vinner denne finalen, faktisk ganske "lett". Satte derfor 1000 kr på United til full tid og regner med jeg vinner men budsjetterer selvsagt med tap.

Edit:

Er egentlig ikke så opptatt av fotball som der ikke norske lag deltar men denne finalen har liksom fått meg intressert på en eller annen måte, vet ikke hvorfor.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Satt personlig 100 kroner på United-seier i dag, bare for å ha spilt. Har personlig ingenting i mot om United skulle holde pokalen i år også, jeg håper først og fremst på en god og underholdende kamp. Det er også veldig godt å være nøytral, ellers hadde jeg nok vært nervevrak, slik jeg var i 2007 når Liverpool spilte finale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...