Gå til innhold

Champions League 2008/09


kilik

Anbefalte innlegg

Hvem var det som fikk kort for kjefting?

Cech virker i betraktelig bedre form enn mot liverpool... Men forsvaret hadde hatt godt av litt fart. De kommer til å slippe inn noe i andre omgang, og da må de jaggu være effektive på sjansene sine, for de får virkelig ikke mange av dem

 

Og når Drogba ikke fikk satt sin sjanse blir det nok vanskelig for Chelski å putte noe med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ble en skikkelig høy temperatur i går mot slutten, og likte egentlig ikke det som skjedde i denne perioden. Jeg føler med Øvrebø. Alle kan gjøre feil, men dessverre ble han kanskje litt for ukonsentrert der ute og preget av stundens alvor.

 

Det er i slike kamper jeg savner Collina.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Chelsea har jo tapt det som kan tapes av trofeer. Det finnes vel neppe en bedre passende CL-finale, enn den mellom årets vinner i PL, og årets vinner i Spania.

 

Men mener laget fra 07/08 til ManUtd var bedre enn det er i år, og at 05/06-laget til Barca var bedre enn det som spiller i dag. Men alt kan skje i en CL-finale.

Lenke til kommentar

Nærmer seg kampen nå, men jeg er dessverre i Indre Troms, med liten mulighet til å se kampen, bortsett fra på internett.

 

Noen som vet om noen plasser den kan kjøpes på nett? Gjerne med norsk kommentatorer, eventuelt engelske. God kvalitet bør kampen vises i og!

 

Har god internett-linje, så det er ikke noe problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...