Meh. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvem var det som fikk kort for kjefting?Cech virker i betraktelig bedre form enn mot liverpool... Men forsvaret hadde hatt godt av litt fart. De kommer til å slippe inn noe i andre omgang, og da må de jaggu være effektive på sjansene sine, for de får virkelig ikke mange av dem Og når Drogba ikke fikk satt sin sjanse blir det nok vanskelig for Chelski å putte noe med det første. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Blir en ufattelig kjedelig kamp om Chelsea skulle putte et mål før eventuelt Braca putter. Da tetter de nok igjen det de klarer, og kommer sikkert ikke til å bevege seg over midtbanestreken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kjip den der. Så jævlig vondt ut, rett og slett. Fortsetter vi slik vinner jo chelsea 3-0 fordi hele barça er skadet. Smellen til henry så ikke bra ut heller Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Cech er i form for faen=D Hva i helvete? Ta ut lampard? Dårlig stemning! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Der ble Barca snytt for straffe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Holding er vanskelig å dømme på. Dessuten skulle puyol vært utvist, så det går ca opp i opp. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Synd Barca ikke fikk putta de to siste store sjansene, men jeg må si Chelski kom mer og mer inn i kampen, selv om Barca starta "overlegent" Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 chelsea med oppvisning i forsvars spill. Cech tilbake i form. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ble en skikkelig høy temperatur i går mot slutten, og likte egentlig ikke det som skjedde i denne perioden. Jeg føler med Øvrebø. Alle kan gjøre feil, men dessverre ble han kanskje litt for ukonsentrert der ute og preget av stundens alvor. Det er i slike kamper jeg savner Collina. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, da nærmer oppgjøret seg i Roma. Som nøytral seer håper jeg på en åpen kamp med mye fart, samt flytende dømming av Busacca. Frykter C. Ronaldo. Tvi tvi! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er bare å grue seg til kampen nå ja. Om 22 og 1/2 time er det faen meg kick off. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 På denne tiden i morra er mange millioner over hele verden i gledesrus, mens et tilsvarende antall folk er i dyp sorg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 På denne tiden i morra er mange millioner over hele verden i gledesrus, mens et tilsvarende antall folk er i dyp sorg! Det er ikke sikkert. Hørt om ekstraomganger og straffer? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 På denne tiden i morra er mange millioner over hele verden i gledesrus, mens et tilsvarende antall folk er i dyp sorg! Det er ikke sikkert. Hørt om ekstraomganger og straffer? Denne tiden kan være et stort begrep, latias! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror dessverre Manchester tar denne Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Æsj liker ikke Manu eller Barca, men jeg liker Messi, men jeg liker Ronaldo bedre haha, og tror Ronaldo henter seiern hjem på et frispark, f** han er god,. Ikke for å gnåle men CHELSEA, sier ikke no mer Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Chelsea har jo tapt det som kan tapes av trofeer. Det finnes vel neppe en bedre passende CL-finale, enn den mellom årets vinner i PL, og årets vinner i Spania. Men mener laget fra 07/08 til ManUtd var bedre enn det er i år, og at 05/06-laget til Barca var bedre enn det som spiller i dag. Men alt kan skje i en CL-finale. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nærmer seg kampen nå, men jeg er dessverre i Indre Troms, med liten mulighet til å se kampen, bortsett fra på internett. Noen som vet om noen plasser den kan kjøpes på nett? Gjerne med norsk kommentatorer, eventuelt engelske. God kvalitet bør kampen vises i og! Har god internett-linje, så det er ikke noe problem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vet ikke om kvaliteten, men du kan jo prøve Viasat On Demand for 49,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå