Meh. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror det blir Barcelona - Manchester United i finalen. Arsenal har masse skader nå og jeg tror United trekker det lengste strået. Barcelona virker uslåelig for tiden og jeg tror de vinner med en del mål mot Chelsea. Men jeg tror Barcelona vinner hele CL i år ettersom de spiller helt utrolig for tiden... Må si jeg tror det samme, men jeg håper på et helt annet resultat i finalen Håper CL-finalen blir like spennende som ifjor, og at United trekker det lengste strået igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ville ikke akkurat kalt forårets finale for spennende. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå håper jeg du tuller.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Glemte om denne tråden, leste gjennom sidene og det var mye gøy. Hvorfor ikke? Tror vi går lengre enn dere (United) i år. Hoho. Det kan godt hende, men det betyr ikke at dere er i finalen. Og det betyr heller ikke at vi ikke kan nå finalen Kan vinne hele driten vi, og jeg nøler ikke med å påstå at vi er favoritter sammen med dere og kanskje Chelsea - dog jeg tror at både United og Liverpool slår dem ut om de møtes. Blir stygt for Jefe dette. Endret 23. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nå håper jeg du tuller.. Bare Daniel som tøffer seg litt. Men selvsagt er det ikke gøy å se en United kamp mot Chelsea med verdens tykkeste Liverpoolbriller. Blir som å se Brokeback Mountain som skaphomo det. Man elsker spillet men tør ikke innrømme det for noen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) *redigert* Oooops. Kunne gått begge veier når det gjald oss og Chelsea i semien. Og jeg innrømmer at jeg bomma litt når det kom til hvor langt vi og dere skulle gå Fælt med leifer i dag Endret 24. april 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er faktisk VELDIG spent på Chelsea-Barcelona. Blir gøy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 CHELSEA!!Kom Barca, f** håper Messi vrikker ankelen før kamp, haha, Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som vet om nettsteder som tilbyr denne kampen i god kvalitet mot en liten sum penger? Testet viasat ondemand i kvartfinalene, men er ikke helt fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som vet om nettsteder som tilbyr denne kampen i god kvalitet mot en liten sum penger? Testet viasat ondemand i kvartfinalene, men er ikke helt fornøyd med kvaliteten. http://www.livesport247.com 24 kroner i uken, og du kan se så mange kamper du vil. Og du kan si opp ditt abonnement når som helst, så burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kvailiteten er jo ræva da. Et lite hakk bedre enn SopCast o.l., men ikke noe jeg ville betalt for. Nå har jeg riktignok ikke prøvd med CL-kamper, men PL og FA-cup er langt fra imponerende. Ser at andre har positive erfaringer med dem, så det kan bare være jeg som er uheldig. Uansett, 24 kr er jo nesten ingenting så det er kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) 24 kr i uka er ikke så ille, særlig ikke med PL, La Liga, CL og Tippeliga. Takk for tipset. Bestillt. edit: Man får vel det man betaler for. Ser at det er noe av den samme kvaliteten her som det var på Viasat sin tjeneste. Men der betaler man 50kr per kamp. Endret 28. april 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da nærmer det seg kampstart, og må nevne at spentheten er til stede her nå. Krysser fingrene for Barca-seier i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da er vi to. Stor Barca-supporter i kveld. Håper de spiller fantastisk fotball og klarer 2+målsseier over Chelski! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da er vi to. Stor Barca-supporter i kveld. Håper de spiller fantastisk fotball og klarer 2+målsseier over Chelski! Da er vi vel tre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sitter og surfer på mobilen. Noen som kan poste lagoppstillingene her? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sitter og surfer på mobilen. Noen som kan poste lagoppstillingene her? Barcelona: Valdes Alves - Marquez - Pique - Abidal Xavi - Toure - Iniesta Messi - Eto'o - Henry Chelsea: Cech Ivanovic - Alex - Terry - Bosingwa Mikel - Ballack Essien - Lampard - Malouda Drogba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fy faen, hadde ikke likt å spille mot Alves i kveld. Han er jo illsint, og det er bare et tidsspørsmål før han pådrar seg kort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvem var det som fikk kort for kjefting? Cech virker i betraktelig bedre form enn mot liverpool... Men forsvaret hadde hatt godt av litt fart. De kommer til å slippe inn noe i andre omgang, og da må de jaggu være effektive på sjansene sine, for de får virkelig ikke mange av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå