Gå til innhold

Champions League 2008/09


kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AAAAH det var deeeeilig at Chelski vant igår, liker ikke liverfools, men idag må Manu pakke sakene sine, og Villareal må hjem,.

 

Noen som vet hvem som spiller hjemme først?Chelsea og Barca?

 

Jeg synes også det er bra Liverpool er ute, men United må vinne idag, de bare må :D

 

Nå i kveld må bare lagene fra den iberianske halvøya gjøre jobben sin.

Hadde vært så herlig om flere engelske lag røyk ut :D

 

Ja, du har vel ikke lyst at det skal bli som ifjor du? :p

Villareal må gjerne gå vidre for min del, men Porto kan jeg nok ikke godta dessverre ;)

(Ikke når de spiller mot United!)

Lenke til kommentar

Jeg tror at den andre semi-finalen kommer til å bestå av Porto mot Arsenal. Porto viste god form mot Manchester United i kampen forrige uke, og jeg tror Porto drar i land en hjemmeseier i kveld. Nå så jeg ikke Arsenal-kampen forrige uke mot Villareal, men Arsenal har fått flere spillere tilbake fra skade, og de har begynt å spille seg i form også, så noe seier til Villareal på Emirates i kveld tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Jeg tror at den andre semi-finalen kommer til å bestå av Porto mot Arsenal. Porto viste god form mot Manchester United i kampen forrige uke, og jeg tror Porto drar i land en hjemmeseier i kveld. Nå så jeg ikke Arsenal-kampen forrige uke mot Villareal, men Arsenal har fått flere spillere tilbake fra skade, og de har begynt å spille seg i form også, så noe seier til Villareal på Emirates i kveld tviler jeg på.

 

Jeg tror/håper heller det blir United mot Villareal, selv om det kanskje ikke er sansynlig.

Lenke til kommentar

Tror det blir Barcelona - Manchester United i finalen. Arsenal har masse skader nå og jeg tror United trekker det lengste strået. Barcelona virker uslåelig for tiden og jeg tror de vinner med en del mål mot Chelsea.

 

Men jeg tror Barcelona vinner hele CL i år ettersom de spiller helt utrolig for tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...