PrettyBoy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 AAAAH det var deeeeilig at Chelski vant igår, liker ikke liverfools, men idag må Manu pakke sakene sine, og Villareal må hjem,. Noen som vet hvem som spiller hjemme først?Chelsea og Barca? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå i kveld må bare lagene fra den iberianske halvøya gjøre jobben sin. Hadde vært så herlig om flere engelske lag røyk ut Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 AAAAH det var deeeeilig at Chelski vant igår, liker ikke liverfools, men idag må Manu pakke sakene sine, og Villareal må hjem,. Noen som vet hvem som spiller hjemme først?Chelsea og Barca? Jeg synes også det er bra Liverpool er ute, men United må vinne idag, de bare må Nå i kveld må bare lagene fra den iberianske halvøya gjøre jobben sin.Hadde vært så herlig om flere engelske lag røyk ut Ja, du har vel ikke lyst at det skal bli som ifjor du? Villareal må gjerne gå vidre for min del, men Porto kan jeg nok ikke godta dessverre (Ikke når de spiller mot United!) Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror at den andre semi-finalen kommer til å bestå av Porto mot Arsenal. Porto viste god form mot Manchester United i kampen forrige uke, og jeg tror Porto drar i land en hjemmeseier i kveld. Nå så jeg ikke Arsenal-kampen forrige uke mot Villareal, men Arsenal har fått flere spillere tilbake fra skade, og de har begynt å spille seg i form også, så noe seier til Villareal på Emirates i kveld tviler jeg på. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tror at den andre semi-finalen kommer til å bestå av Porto mot Arsenal. Porto viste god form mot Manchester United i kampen forrige uke, og jeg tror Porto drar i land en hjemmeseier i kveld. Nå så jeg ikke Arsenal-kampen forrige uke mot Villareal, men Arsenal har fått flere spillere tilbake fra skade, og de har begynt å spille seg i form også, så noe seier til Villareal på Emirates i kveld tviler jeg på. Jeg tror/håper heller det blir United mot Villareal, selv om det kanskje ikke er sansynlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 United ryker nok ut i kveld. Har ikke vært gode nok i det siste. Tror kampen ender 1-1. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 United ryker nok ut i kveld. Har ikke vært gode nok i det siste. Tror kampen ender 1-3. Enig Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det Chelsea og Arsenal som er hjemme første kampen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper på Arsenal - Barca i finalen, selv om jeg tipper begge de to lagene ryker ut. Barca sliter alltid mot engelske lag, mens Arse Shavin er ute mot United Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det Chelsea og Arsenal som er hjemme første kampen? Nope, Barca og United. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det Chelsea og Arsenal som er hjemme første kampen? Nope, Barca og United. Ok, vil se Chelsea og Arsenal i finalen, så kanskje det er bedre at de starter borte først håper jeg,. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Chelsea og Arsenal i finalen kommer nok ikke til å skje. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fy faen så jeg håper Barcelona fillerister Chelsea. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gleder meg allerede. Savner litt generelt sett aktivitet i denne tråden - men sånn er det når alle skal henge i sine respektive klubbs tråd. Veien til Roma er ved veis ende! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fy faen så jeg håper Barcelona fillerister Chelsea. Nei nei, Chelsea skal sjokkere dem, DE MÅÅÅÅ VINNE!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 United burde være sterkere enn Arsenal over to kamper. Herlig at Arshavin ikke kan spille, for han har vært syk i det siste. Tror Barca går videre fra den andre semien. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror Arsenal - Barca hadde blitt en syk finale. Begge lag er glade og gode til å score mål. Forsvarsmessig er ManUtd og Chelsea bedre. Så tror det blir reprise i år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror Arsenal - Barca hadde blitt en syk finale. Begge lag er glade og gode til å score mål. Forsvarsmessig er ManUtd og Chelsea bedre. Så tror det blir reprise i år. Enig, håper virkelig på Åseral mot Barca. Har nok noe å revansjere etter 2006 og Terje hauge-finalen :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg mente reprise fra i fjor. Tror det blir ManUtd - Chelsea i år og. Dårlig formulering. Men tror Arsenal- Barca vil bli bedre underholdning. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror det blir Barcelona - Manchester United i finalen. Arsenal har masse skader nå og jeg tror United trekker det lengste strået. Barcelona virker uslåelig for tiden og jeg tror de vinner med en del mål mot Chelsea. Men jeg tror Barcelona vinner hele CL i år ettersom de spiller helt utrolig for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå