PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel bare du som har snakket om David Villa. Ja jeg skjønte det, så ikke at du skrev Aston Villa, fikk med meg Villa bare, tenkte jeg David Villa, men damn slutt å heng deg oppi det her nå,.Get over it Og se Chelsea vinne CHAMPONISLEAUGE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du skulle slutte å spoile. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du skulle slutte å spoile. hva betyr å spoile daa?kanskje jeg kan slutte med det da? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel bare du som har snakket om David Villa. Ja jeg skjønte det, så ikke at du skrev Aston Villa, fikk med meg Villa bare, tenkte jeg David Villa, men damn slutt å heng deg oppi det her nå,.Get over it Og se Chelsea vinne CHAMPONISLEAUGE League.. ikke leauge! du skriver det gang paa gang.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel bare du som har snakket om David Villa. Ja jeg skjønte det, så ikke at du skrev Aston Villa, fikk med meg Villa bare, tenkte jeg David Villa, men damn slutt å heng deg oppi det her nå,.Get over it Og se Chelsea vinne CHAMPONISLEAUGE League.. ikke leauge! du skriver det gang paa gang.. hahahaha, league,seeff, damn kanskje jeg har dysleksi problemer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du skulle slutte å spoile. hva betyr å spoile daa?kanskje jeg kan slutte med det da? Spolere noe. Han er bare ironisk. Slapp av litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bayern, Juve ()og Pool leder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takket være flaks, leder Pool 2-0 nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takket være flaks, leder Pool 2-0 nå. Hva skal man si? Bayern var syke. Vant vel 12-1 sammenlagt eller noe der om kring. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror det var 11-1 .? Jaj who cares Vi får alle håpe ilag at Man utd ryker i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 5-0 + 7-1 = 12-1 United ryker aldri ut Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 får håpe united ryker ja, men noen som vet når trekningen er for kvartfinalen er? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 20. mars, ja. Har mattetentamen da, men får bli fort ferdig med den. Takket være flaks, leder Pool 2-0 nå. Hva skal man si? Altså, seieren var helt fortjent, men de to første målene var pga. dommerhjelp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei. Ikke det første. Gida meg lizm. Faller du om noen berører skuldra di? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei, jeg gjør ikke det. Uansett, så var det ikke bare berøring. Så mer ut som om Torres dro han tilbake. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei, jeg gjør ikke det. Thank you, point proven. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 så egentlig ikke noe værre ut en rafael vs gamst for en liten stund siden. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 så egentlig ikke noe værre ut en rafael vs gamst for en liten stund siden. Det tenkte jeg også på, og da ble det ikke blåst. Syns det var helt greit å ikke gi frispark. Litt fysisk kontakt må være lov, det er jo tross alt fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei. Ikke det første. Gida meg lizm. Faller du om noen berører skuldra di? Denne mannen gjør det: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå