Armageddon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er fristet til å tippe uavgjort på samtlige av CL-kampene i dag. Kan være at Barca tar Lyon, men den er rimelig usikker. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bayern Munchen rævkjører Sporting. 5 - 0 så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Faen, hvorfor kunne ikke vi være så heldige med trekninga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Faen, hvorfor kunne ikke vi være så heldige med trekninga? +1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kult å se Bayern på sporet igjen. Håper de kommer seg langt i år. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Bayern har slått ut Lisboa allerede. R.Madrid slår ut Liverpool, Chelsea slår ut Juve, Villa slår ut Pana, Lyon slår ut Barca, Porto slår ut A.Madrid Inter slår ut Manu, Arsenal slår ut Roma, Og Chelsea stikker av med finalen Endret 9. mars 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Slutt og spoil da! Faen azz. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Slutt og spoil da! Faen azz. Hva snakker du Om? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Slutt og spoil da! Faen azz. Hva snakker du Om? var nok ironisk ment og at du ikke skal avslore hvordan alle kampene i CL ender Endret 9. mars 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bayern har slått ut Lisboa allerede.R.Madrid slår ut Liverpool, Chelsea slår ut Juve, Villa slår ut Pana, Lyon slår ut Barca, Porto slår ut A.Madrid Inter slår ut Manu, Arsenal slår ut Roma, Og Chelsea stikker av med finalen Tror ikke Chelsea kommer til finalen, de ryker ut i neste runde isåfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Må nok se an hvordan kvartfinalene blir før man kårer vinner. Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Må nok se an hvordan kvartfinalene blir før man kårer vinner.Viste ikke at Aston Villa spilte i cl. Han mener nok Villarreal Daniel ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Elendig forkortning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Elendig forkortning. Egentlig ja, bedre å kalle dem "Villar" eller noe i den duren da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Elendig forkortning. Egentlig ja, bedre å kalle dem "Villar" eller noe i den duren da. Daaamn dere er sæære, hva er det som er elendig forkorta, Villareal=villa, vanskeligheter med å se likhetene?Når vi snakker om LAG og ChmpLeauge?? Daneilzu, du skjønner at jeg snakket om LAGENE I chmpleauge vel haha,. Men samma det, Peace og Chelsea stikker av med finaleeen hehe Endret 9. mars 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når ble aston villa en enkeltperson? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Elendig forkortning. Egentlig ja, bedre å kalle dem "Villar" eller noe i den duren da. Daaamn dere er sæære, hva er det som er elendig forkorta, Villareal=villa, vanskeligheter med å se likhetene?Når vi snakker om LAG??? Daneilzu, du skjønner at jeg snakket om LAG og ikke enkeltpersoner vel haha,.Men samma det, Peace og Chelsea stikker av med finaleeen hehe Er et lag i Premier League som heter ASTON VILLA. De blir ofte kalt for Villa, så det er mulig å misforstå. Når ble aston villa en enkeltperson? Tror han snakker om David Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vet,men jeg snakket om aston villa. At han ikke har peil,er ikke min feil. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hahaha, jeg snakket om Villareal, trodde du snakket om David Villa, hahaha, må le litt nå, men samma det, jeg snakket om Villareal,.For en grøt det her ble da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel bare du som har snakket om David Villa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå