Gå til innhold

Champions League 2008/09


kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Liverpool kommer til å bli rævkjørt på Onsdag. Gleder meg!

Herlig at dere undervurderer oss. Det passer oss perfekt. Dere har stjernespillerne, men dere fungerer ikke i nærheten av godt nok som et lag til å slå oss over to kamper under normale omstendigheter. Men jeg tror det blir to morsomme oppgjør og gleder meg. Dog er jeg rimelig trygg på avansement, men alt kan skje i Champions League.

Lenke til kommentar
Liverpool kommer til å bli rævkjørt på Onsdag. Gleder meg!

Herlig at dere undervurderer oss. Det passer oss perfekt. Dere har stjernespillerne, men dere fungerer ikke i nærheten av godt nok som et lag til å slå oss over to kamper under normale omstendigheter. Men jeg tror det blir to morsomme oppgjør og gleder meg. Dog er jeg rimelig trygg på avansement, men alt kan skje i Champions League.

hadde vært moro å jekket ned dere selvsikre bassenggutter

Lenke til kommentar

Har ingenting med selvsikkerhet å gjøre. Jeg vet bare hva laget mitt er i stand til, spesielt i Champions League. Det er jo ikke verre enn å se hva begge lagene har oppnådd i Champions League de siste årene, så ser man hvem som takler turneringen best. Selvfølgelig kan alt skje i disse kampene, men jeg har sett det så mange ganger før at europeiske topplag ikke takler lagmaskinen vår. Real har bedre spillere enn oss i 7-8 av posisjonene, men vi er et mye bedre lag. Derfor ser jeg ingen grunn til å frykte Real. Frykter ikke et eneste lag på denne kloden.

 

Men ikke bland min tro med arroganse, slik Sindre kommer med "rævkjørt". Jeg vet bare hva Liverpool kan gjøre og hvordan vi normalt sett opptrer i disse store CL-kampene.

Lenke til kommentar

Seriøst…

 

Når jeg fikk høre at vi hadde trukket Liverpool tenkte jeg ”faen, da kommer vi ikke videre i Cl i år heller”. Men i det siste har troen min snudd, vi står nå med 9 strake seiere, sluppet in 2 mål. Laget har blitt bedre og bedre for hver kamp, og vi ser utrolig sammenspilt ut. Jeg frykter fortsatt Liverpool, er ofte et helt annet lag i internasjonal sammenhenger, men sjansene våre for å slå ut Liverpool ser en del bedre ut nå enn før 2009. Det blir nok to veldig spennende kamper, og jeg tror begge lag burde frykte hverandre.

Lenke til kommentar

Situasjonen i år er noe lik den rundt 2000 når Del Bosque tok over. Laget hadde underprestert selv med verdensklassespillere. Så kom Del Bosque og snudde det hele. Han hadde ikke verdens beste spiller, men mange gode og fikk dem til å spille som et lag igjen og vi vant CL. Det samme håper og tror jeg at skal hende i år. Ramos har gjort noe av det samme med laget og fått de fleste spillerne til å stråle.

Mens formen vår bare har blitt bedre de siste 2 månedene virker det som det heller har gått dårligere for Liverpool enn det de presterte før jul. Vi har vunnet alle kampene etter jul mens Liverpool har fått flere uavgjorte også. Men Liverpool sliter mer med de mindre lagene enn de store så det skal bli spennende å se.

Tror Raul scorer 2 og Higuain 1 på onsdag.

 

Til og med flere av LFC supporterne mener vi har et bedre lag. http://liverpool.no/forum/t/963.aspx

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...