kilik Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Pot 1 ----------- Chelsea Liverpool FC Barcelona Arsenal Manchester United Olympique Lyon Internazionale Real Madrid Pot 2 ----------- Bayern München PSV Eindhoven Villarreal AS Roma FC Porto Werder Bremen Sporting CP Lisbon Juventus Pot 3 ------- Olympique Marseille Zenit St. Petersburg Steaua Bucuresti Panathinaikos Girondins Bordeaux Celtic FC Basel Fenerbahçe Pot 4 -------- Shakhtar Donetsk Fiorentina Atlético Madrid Dinamo Kiev CFR Cluj AaB Aalborg Anorthosis Famagusta BATE Borisov Trekning i morgen kl. 18.00 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Drømmegruppa: Nivå 1: Liverpool Nivå 2 : Sporting.L Nivå 3 : Basel Nivå 4 : Aalborg Marerittgruppa: Nivå 1: Liverpool Nivå 2 : Bayern München/Juventus Nivå 3 : Zenit St. Petersburg Nivå 4 : Atletico/Fiorentina Men tror vi (Liverpool) klarer oss uansett hvilken gruppe vi kommer i. EDIT: Går trekningen direkte på SportN? Endret 28. august 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ja, Eurosport også tror jeg. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ajajjaj, Zenit og Juve i Madrid gruppa... Spennende Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Gruppe A: Chelsea (England) Roma (Italia) Bordeaux (Frankrike) Cluj (Romania) Gruppe B: Inter (Italia) Werder Bremen (Tyskland) Panathinaikos (Hellas) Anorthosis Famagusta (Kypros) Gruppe C: Barcelona (Spania) Sporting Lisboa (Portugal) Basel (Sveits) Shakthtar Donetsk (Ukraina) Gruppe D: Liverpool (England) PSV Eindhoven (Nederland) Olympique Marseille (Frankrike) Atletico Madrid (Spania) Gruppe E: Manchester United (England) Villarreal (Spania) Celtic (Skottland) Aalborg (Danmark) Gruppe F: Lyon (Frankrike) Bayern München (Tyskland) Steaua Bucuresti (Romania) Fiorentina (Italia) Gruppe G: Arsenal (England) FC Porto (Portugal) Fenerbahce (Tyrkia) Dinamo Kiev (Ukraina) Gruppe H: Real Madrid (Spania) Juventus (Italia) Zenit St. Petersburg (Russland) Bate Borisov (Hviterussland) -------------------------------------------- Den mest interessante gruppe er nok D. Den blir nok tett og jevn. Mine tips for hvem som går videre: Gruppe A: Chelsea (England) Roma (Italia) Gruppe B: Inter (Italia) Werder Bremen (Tyskland) Gruppe C: Barcelona (Spania) Sporting Lisboa (Portugal) Gruppe D: Liverpool (England) Atletico Madrid (Spania) Gruppe E: Manchester United (England) Villarreal (Spania) Gruppe F: Lyon (Frankrike) Bayern München (Tyskland) Gruppe G: Arsenal (England) Fenerbahce (Tyrkia) Gruppe H: Real Madrid (Spania) Zenit St. Petersburg (Russland) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Zenit? Det er liksom Juventus vi snakker om her. Ikke hvem som helst. Gruppe D med Liverpool, A. Madrid, Marseille og PSV tror jeg kan bli vanskelig. Liverpool kommer til å klare seg gjennom gruppa, bak de er det helt åpent. Marseille tror jeg kan vite godt fra seg i år. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Zenit? Det er liksom Juventus vi snakker om her. Ikke hvem som helst. Zenit er ikke hvem som helst de heller. Vant jo UEFA-cupen i fjor. Er riktignok ikke langt nær like gode i år hvis man legger den hjemlige serien til grunn (6.plass), men jeg tror de kan overraske. Det ser også ut til at de får beholde Arsjavin. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Morsomt at du nevner dette her nå. De har jo akkurat vunnet Supercupen mot Man Utd. Haha:D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Gruppe F er superawesome. Lyon, Bayern og Viola i en og samme gruppe Sitter og glor på Roma - Cluj nå. Riise spiller ganske bra, og Roma leder 1-0 ved Panucci. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Meine innlegg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er kraftig imponert av Atletico Madrid i kveld. 3-0 mot PSV i Nederland er bra score... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Atletico er helt klart en outsider til å vinne hele greia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Cluj imponerer meg mer enn noen andre lag idag. Liverpool vant da. Endret 16. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Cluj vant :!: Og VG LIVE skriver Culio som Culio, Culia og Colio Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 laget fra Kypros imponerer også da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 laget fra Kypros imponerer også da Er det Kypros Anorthosis Famagusta er fra? Ganske sykt at et lag fra Kypros er med i CL! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 laget fra Kypros imponerer også da Er det Kypros Anorthosis Famagusta er fra? Ganske sykt at et lag fra Kypros er med i CL! Jepp, kommer derfra ja...er jo et lag fra Hviterussland med også Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Meget svakt av Olympiakos å tape mot Famagusta i kvaliken. Nå har jo Famagusta gjort det bra i åpningskampen, men hvis det viser seg at både de og delvis BATE går på trynet er det nesten noe galt hos UEFA. Land som har såpass dårlige ligaer burde ikke få allverdens med UEFA koeffisienter. Det er greit at de har klart seg gjennom kvalik, all honnør til de, men dette skal være den tøffeste cupen i Europa/verden. Da skal verdens beste lag være med. Det skal faktisk være såpass nådeløst. Men jeg lar tvilen komme til gode, og håper at både Anorthosis Famagusta og BATE gjør det knallbra. Lag fra dårlige ligaer burde gjennom en knallhard kvalik. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Det er nettopp sånn det er. Anorthosis måtte faktisk gjennom tre kvalikrunder og seks kamper. Først slo de armenske Pyunik, så slo de østerriske Rapid Wien i 2.runde og så Olympiakos til slutt (som de slo 3-0 hjemme). Når de greier såpass, så synes jeg de absolutt fortjener å være med. Kvalik-systemet er faktisk helt greit. De aller beste lagene i verden (f.eks. United) går direkte inn, de nest beste (f.eks. LIverpool) må spille gjennom en kvalikrunde mot et anntatt dårligere lag, et lag fra middelmådig liga, f.eks. Norge eller Danmark må greie seg gjennom to kvalikrunder, mens et fra dårlig liga, f.eks. Kypros og Latvia må gjennom tre. Nå er jeg en sucker for underdogs da. Synes det hadde blitt kjedelig hvis bare etablerte storlag hadde vært med, men de må selvsagt ha vist sportslig at de har noe på nivået å gjøre. Endret 16. september 2008 av kilik Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 De aller beste lagene i verden (f.eks. United) går direkte inn, de nest beste (f.eks. LIverpool) Javel? Jeg vil ikke påstå vi er noe dårligere enn dere i CL akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå