olemsand Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Har 2 klipsch høytalere med sprengt diskant, trenger nye. Noen som vet om en webshop jeg kan kjøpe dette? Høytalerene har veldig små diskater, ganske spesielt formet, har ikke sett slike før. quick sidenote: det hender diskaten bare forsvinner hoss meg når jeg har spillt høy musikk lenge, den kommer tilbake når jeg skruer lyden ned, å så opp igjenn ? er det noe galt med min forsterker dA? Har en Denon PMA-980R, er det en god forsterker ? Endret 17. september 2008 av OleMarkus Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her ville jeg har hørt med importøren eller butikken de er kjøpt i. Er ikke så vanlig at elementene til høyttaler produsenter blir solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hvilke Klipsch-høyttalere er det? Har de horndiskant? Endret 28. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
fhl Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har de horndiskant? Har Klipsch laget noen modeller uten? Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Det var mer for å understreke hva det faktisk heter, da trådstarter refererte til "ganske spesielt formet, har ikke sett slike før". Endret 28. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Kan ekstremt lite om høytalere å slikt, de ble kjøpt brukte for noen år siden, å ingen butikker her rundt selger dem. Det er sikker horndiskant, for jeg har aldri sett slike før. Vet ikke hvilke klipsch høytalere det er, for jeg kan ikke finne noe modellnummer eller serienummer elle noe lignende på dem. de er ca. 10 år gammle, med 2stk 8" element i hver (mitt øye sier ihvertfall 8" hehe) På hornet til diskaten står det Tractrix. Trenger ikke orginale diskater, om det går ann å få tak på billige uorginale. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Finnes ingen web-shop som selger horn-diskanter? trenger ikke å være originale.. quick sidenote: det hender diskaten bare forsvinner hoss meg når jeg har spillt høy musikk lenge, den kommer tilbake når jeg skruer lyden ned, å så opp igjenn ? er det noe galt med min forsterker dA? Har en Denon PMA-980R, er det en god forsterker ? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hei! Anbefaler deg å sjekke ut ebay. Søk på "Klipsch horn". Endret 18. september 2008 av nisselue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå