torbjornen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eg har ein gammal Motorola cd930, og har både Telenor og Netcom under "foretrukne nett". I det siste har det hendt at telefonen har skifta til Telenor, men eg har valt "finne nytt nett", slik at den har gått tilbake på Netcom. I skrivande stund står det framleis "N Netcom GSM" og "onecall", og eg kan framleis ringe med telefonen. Dette er i Flekke i Sunnfjord, men kvar ein er har vel ikkje noko å seie? Tenkte at det var litt spennande å sjå kor lenge dette går. Dessutan har den andre telefonen Telenorabonnement, slik at så lenge eg har ein telefon på kvart nett så kan eg vere tilgjengeleg sjølv om det eine nettet skulle falle ut. Lenke til kommentar
Jess Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ...er det fortsatt noen der ute som klarer å henge på NetCom? Og som faktisk ser "NetCom" i displayet? ...Både OneCall og Shetalks bytter fortsatt til Netcom hver gang jeg går utenfor Telenor-dekninga (eller om jeg velger NetCom manuelt). Håper det vil fungere lengst mulig med NetCom da Telenor har elendig dekning i området. Jeg henger fortsatt på NC, jeg også (manuelt valgt). Men har en følelse av at vi nærmer oss slutten av slik luksus. Kanskje det skjer noe denne uken? Opplever (noe uventet) best dekning med NC, fremfor TN, her hos meg også, men slik varierer vel litt til og fra hvilken sender man er nærmest bestrålt fra. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I dag forsvann Netcomdekninga. No er det berre Tele N som fungerer med abonnementet mitt. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 VIKTIG INFORMASJON: Søndag 28. oktober stenges NetCom sitt nett for One Call-kunder. Det betyr at alle kunder hos One Call fra da av må benytte Network Norway sitt nett der hvor de har dekning, og ellers Telenor Mobil sitt nett. Telefonen bytter automatisk mellom nettene, akkurat som tidligere. Ser ut til at de har bommet litt på datoen, de mente nok 26. oktober, som var i går. Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 virker som om netcom sitt nett er stengt nå ja. Så de som ikke får dekning må da velge automatisk søk eventuelt søke nett manuelt og velge telenor Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 SheTalks har fortsatt både NetCom- og Telenor-dekning. For OneCall har jeg ikke lengre NetCom-dekning("Begrenset service, kun nødanrop"). Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Søk nett manuelt? De har jo tilgang på Telenor.... Jeg sleit også litt.. men dro ut batteriet av telefonen.. og lot den ligge i ett minutts tid uten batteri i... søkte nett etter det og er nå på Telenor sitt nett... med 3G!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå