midnightraver Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det noen som har erfaring med nyenorskepriser.no , de sier at de har de billigste prisene i norge, stemmer dette? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 sorry, virker ikke slik.... Elkjøp er og blir alltid billigst Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Første post på forumet. Forhåndsbetaling med kredittkort. Kopiert grafikk i fra nVdias side. Metro, freeform? Billig taiwan import. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hihi. Dette virker mistenkligt som reklame ja Uansett så burde de ha optimalisert sidene for Opera også. Menyen hvor det står "kontakt oss" osv i grått dfekker to linjer Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Helt klart reklame... dårlig kamuflert reklame til og med. Er butikkpris oppgitt på denne siden det samme som veiledende pris? I såfall er denne butikken dyr for de fleste butikker legger seg mye lenger under veiledende enn denne web-shoppen. Dette gjelder de kjente merkene. De ukjente merkene her selges jo for samme pris som det kjente merker selges for i andre butikker jo. Uff... håpløst. Tror ikke denne butikken overlever særlig lenge. I tillegg er det bare merker med dårlig kvalitet som har "alle muligheter". Se bare på minianleggene her som har mulighet for å spille VCD. Det finner du ikke på kjente merker som satser på kvalitet i stedet for kvantitet. Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt ) Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk................... Til neste gang..... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt ) Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk................... Til neste gang..... Ikke det nei? synes du har en stor del reklame i innleggene dine jeg.. Televarehuset Walk and Talk i Vika, www.televarehuset.no Betaling cash og kort i butikk........ Ta en titt på www.nyenorskepriser.no Heisan, www.televarehuset.no har greit utvalg og priser...... Nyenorskepriser.no har gratis frakt (Dette er ifra dine totalt 10 poster...) Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Svært så kritisk på en søndags morgen..... Dont worry, be happy 8) a good laugh extends your life and enriches the day....... Lenke til kommentar
Osram Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis disse som driver de butikkene er interessert i å drive rimelig seriøst ønsker de helt sikkert å slippe denne typen idiot-innlegg fra sine "venner". Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Svært så kritisk på en søndags morgen..... Dont worry, be happy 8) a good laugh extends your life and enriches the day....... De fleste her på bygget liker ikke snikreklame, jeg foreslår du setter deg inn i retningslinjene før du driter deg ut ytterligere. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 prøv å le det vekk du ja, din fjott Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Advarsel - en streng en - er sendt til rette vedkommende. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg