Gå til innhold

Noen som har erfaring med www.nyenorskepriser.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart reklame... dårlig kamuflert reklame til og med.

Er butikkpris oppgitt på denne siden det samme som veiledende pris? I såfall er denne butikken dyr for de fleste butikker legger seg mye lenger under veiledende enn denne web-shoppen. Dette gjelder de kjente merkene.

De ukjente merkene her selges jo for samme pris som det kjente merker selges for i andre butikker jo. Uff... håpløst. Tror ikke denne butikken overlever særlig lenge.

I tillegg er det bare merker med dårlig kvalitet som har "alle muligheter". Se bare på minianleggene her som har mulighet for å spille VCD. Det finner du ikke på kjente merker som satser på kvalitet i stedet for kvantitet.

Lenke til kommentar

Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt :D )

Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk...................

Til neste gang..... :p

Lenke til kommentar
Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt :D )

Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk...................

Til neste gang..... :p

Ikke det nei? synes du har en stor del reklame i innleggene dine jeg..

Televarehuset Walk and Talk i Vika, www.televarehuset.no

Betaling cash og kort i butikk........

Ta en titt på www.nyenorskepriser.no

Heisan, www.televarehuset.no har greit utvalg og priser......

Nyenorskepriser.no har gratis frakt

(Dette er ifra dine totalt 10 poster...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...