cruelphotography Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Siden diskusjon.no sine eminente servere funker ca hver 3dje gang jeg trykker noe, så hoster jeg eksternt på denne. Se om jeg får lagt opp som innlegg engang da serverne ikke er helt usaklig ubrukelige her i gården =) (når vi har regler om at vi må hoste her, burde det være en forutsetning at serverne ikke er like treige som de har vært de siste dagene..) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Synes det siste var ganske kult. Bra plassering av produktene. På det første skjønner jeg ikke helt hva du ønsker med komposisjonen, og hvorfor du kutter iPod-en til venstre, og lar det være luft på høyre. I hvilken sammenheng har du tatt disse? Regner med at de ikke alle er dine (?). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 jevn og fint lys, liker refleksjonen. Angående oppstillingen liker jeg siste versjonen best. Kan se begge bli brukt i en reklame kampanje, men syns det ble litt formye luft på bilde nr1. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 2 av de er mine IceFox, 1 er broren til dama sin, og en er en duplicate av en annen som er kopiert =) Selv liker jeg det øverste best, faktisk =) Her er enda en versjon Tatt ifht oppgaver jeg har på jobben =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg liker hvordan de speiler seg veldig svakt i underlaget. Men er det helt rette, eller er det meg som er skeiv? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er speilingen naturlig. Eller har du kopiert dem i photoshop? Fin detalj ihvertfall. Fine og rene bilder. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Speilingene er naturlige ja, bare forsterket litt med 20 - 30ish med recovery i LR. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hva bruker du for å lage speiling. Prøvd med en glassplate, men var altfor liten. Hørt at noen anbefaler plexiglass. Hva bruker du? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Bruker 1 stk hvitt bord fra IKEA som er ganske glossy =D Men glass over en hvit overflate gir nok sterkere refleksjoner. Det har jeg brukt ett par ganger tdiligere. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Det var ikke så dumt. Problemet er å finne et sted å ha det. Foreløpig legger jeg et STORT hvitt ark i senga mi. Ser sånn ut Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Gjort det på oppgaver på skolen jeg også, funker ganske bra det. Funker også fint om du bare plasserer det ved vinduet. Bruke naturlig lys, blir veldig fint =) Lenke til kommentar
aok Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 slik ser innlegget ditt ut hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå