Blacksheep Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det noen av dere som er eier av et FX ultra kort eller har god kjenskap til kortet. Jeg lurer på å skaffe meg et av de få Fx ultra kortene som forsatt finnes, jeg har igjennom tester og artikler fått med meg at støynivået på dette kortet får hard kritikk men at det ytelsesmessig ligger noe over Ati9700. For min del er ikke støynivået relevant da jeg bruker vannkjøling. For å komme til poenget.... 1:kjølesytemet på kortene er ganske omfattende, lar dette seg fjerne uten problemer mtp på både GPU og RAM ? 2:Har dere erfaring angående vannkjøling av dette kortet ønsker jeg å høre innspill/tips fra dere ? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 har du sett kvaliteten på bildene? DE ER RÆVA! STYR UNNA FX! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 no må du slutte å syte over dei bilda dine. tviler på at bildekvaliteten er å spy av, men at den er dårlig kan hende. kjøp FX og vannkjøl det, det blir morro. om kortet ikkje er det beste, er du i alle fall en av dei få som har det Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror det kan bli et slit å vannkjøle FX.. du må neste ha en blokk som kjøler GPU og RAM... den blokka tror jeg ikke du får kjøpt enda.... ihvertfall ikke i Norge. Men er du litt hendig med kobber og fres kan du komme langt.... lønner seg kanskje å kjøpe kortet først, så du kan ta mål, å se om det i det heletatt lar seg gjøre på en grei måte å vannkjøle kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå