Fotofashion Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) egentlig ville jeg de skulle gå enda lengre ut, meeeeeeeeeeeen var vist jævlig kalt. Ikke det jeg hælte å prøve selv .. Styling: Yvonne F, Henne Styling: Lise T, Hann Endret 27. august 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det er ett fint bildet, men kroppspråket sier ikke akkurat "par", er litt som om de poserer hver for seg, egentlig. Tip; len hodene deres innover mot hverandre istede for at hun bøyer hodet sitt fra han. føles fort mye mere intimt da. Nærmeste hånda ser bra ut, lurt å dekke fæle mannehender med kvinnehender. Den borterste blir litt herreløs hånd, og kunne godt vært gjemt bak? Horisont gjennom hodene dems har vi også =) Det er ikkje bra. Men ellers er det fint ifht lys, toner osv =D Bra =) Endret 27. august 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 hehe takk.. merket meg ikke det angående horisonten da jeg fyrte laus der.. Hadde mer en nok med å få typen hennes til å slappe av;) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Horisont gjennom hodene dems har vi også =)Det er ikkje bra. Hvorfor er det ikke bra? Hilsen en som prøver å lære.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 pga håret deres er mørkt og horisonten er mørk. Samt at det blir en ilusjon av at noe gå gjennom hodet deres. Eller forlenge hår. Kommer ikke på flere negative grunner ak nå. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du har feminin hellning på hodet hans, og maskulin på hennes; er det bevist? Ut i fra posituren de har på bildet er det jo en nødvendighet, så spørs om du ville vært villig til å endre på den for å få det etter boka. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Horisont gjennom hodene dems har vi også =)Det er ikkje bra. Hvorfor er det ikke bra? Hilsen en som prøver å lære.. Fordi det blir litt mindre forstyrrende med renere bakgrunn bak hodet. OG det blir litt pil gjennom hode følelse =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå