Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboeren krever all min oppmerksomhet!

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del er enig. Det er koselig å se på tv sammens, det er sosialt og godt. Det blir ikke helt det samme å se på tv som å se på pc-skjermen, for å si det slik. :p Ikke bare fordi at det er et spill, men også fordi en del guttter synes det er vanskelig for å følge med på både spillet og personene omkring.

Tar igjen forbehold om at det er unntak.

Og til gjesten vår, nå når jeg leser igjennom posten din igjen, så ser jeg at jeg glemte å nevne at du ikke må glemme at man har sine grenser, krav og sine meninger, og dette er noe partneren må respektere, selv om det kanskje ikke er noe han eller hun liker så godt. Jeg for min del mener i alle fall det. Jeg synes ikke det er noe som rettferdiggjør det at han spiller hele tiden. Dere er jo kjærester, det er jo meningen at dere skal tilbringe tid sammens, ikke bare i samme hus, men også med hverandre.

Men det å ikke være avhengig av partneren i det hele tatt, ødelegger litt av det som holder personene sammens. Det at man har en å dele livet med. Det går liksom ikke hvis man ikke er sammens. :p

Har du snakket noe mer med ham?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Typisk symptom på "overeksponering", dere er for mye sammen, og begynner å irritere dere over hverandre. Og dama di er kontrollerende.

Du HATER programmene hun ser på

Hun HATER at du gjør noe annet enn det hun vil at du skal gjøre.

Her er det bare å nappe rota, og si at hvis hun virkelig vil gjøre sånne småting til et kragletema kommer ikke forholdet til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...