Gå til innhold

Bærbar PC til studier/gaming, ~8k

Anbefalte innlegg

Hola, vil gjerne ha en bærbar PC til å ha med på forelesninger'n'shizz. Den bør også kunne fra spill sånn noenlunde. Skal ikke spille Crysis, men om den drar typ M2:TW så er det fint. Vil ikke han en av disse bittesmå greiene som blir borte i lomma, men vel heller ikke ha for stor skjerm. Tenker noe sånn som rundt 12"-13". Batterilevetid er også selvsagt ganske viktig. Og prisantydning bør være sånn rundt 8 tusen som sagt, pluss minus noe. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hola, vil gjerne ha en bærbar PC til å ha med på forelesninger'n'shizz. Den bør også kunne fra spill sånn noenlunde. Skal ikke spille Crysis, men om den drar typ M2:TW så er det fint. Vil ikke han en av disse bittesmå greiene som blir borte i lomma, men vel heller ikke ha for stor skjerm. Tenker noe sånn som rundt 12"-13". Batterilevetid er også selvsagt ganske viktig. Og prisantydning bør være sånn rundt 8 tusen som sagt, pluss minus noe. :p

En pc med Dedikert Skjermkort bruker jo mer strøm, men tror denne vil passe til ditt bruk og du kan konfigurere den etter ditt bruk.

Du kan få et 9-cells batteri for kun 69kr ekstra, og de holder jo lengre også har den jo ganske Kraftig Cpu og grei GPu

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...6;c:101151;fl:0

Endret av m4r3ns1us
Lenke til kommentar

Svarer i dette emnet da eg er i traadstarters posisjon.

Jeg har ett tilleggsporsmaal, kan eg koble paa en ekstern LCD skjerm til den baerbare pcen og faa dual-screens? For meg er dualscreen naar eg arbeider veldig viktig.

edit: Er skjermen til den baerbare pcen som blir linket ovenfor god? Greie konstraster og oppdatering?

Endret av Mahler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...