DurinVIII Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hola, vil gjerne ha en bærbar PC til å ha med på forelesninger'n'shizz. Den bør også kunne fra spill sånn noenlunde. Skal ikke spille Crysis, men om den drar typ M2:TW så er det fint. Vil ikke han en av disse bittesmå greiene som blir borte i lomma, men vel heller ikke ha for stor skjerm. Tenker noe sånn som rundt 12"-13". Batterilevetid er også selvsagt ganske viktig. Og prisantydning bør være sånn rundt 8 tusen som sagt, pluss minus noe. Lenke til kommentar
m4r3ns1us Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hola, vil gjerne ha en bærbar PC til å ha med på forelesninger'n'shizz. Den bør også kunne fra spill sånn noenlunde. Skal ikke spille Crysis, men om den drar typ M2:TW så er det fint. Vil ikke han en av disse bittesmå greiene som blir borte i lomma, men vel heller ikke ha for stor skjerm. Tenker noe sånn som rundt 12"-13". Batterilevetid er også selvsagt ganske viktig. Og prisantydning bør være sånn rundt 8 tusen som sagt, pluss minus noe. En pc med Dedikert Skjermkort bruker jo mer strøm, men tror denne vil passe til ditt bruk og du kan konfigurere den etter ditt bruk. Du kan få et 9-cells batteri for kun 69kr ekstra, og de holder jo lengre også har den jo ganske Kraftig Cpu og grei GPu http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...6;c:101151;fl:0 Endret 28. august 2008 av m4r3ns1us Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Svarer i dette emnet da eg er i traadstarters posisjon. Jeg har ett tilleggsporsmaal, kan eg koble paa en ekstern LCD skjerm til den baerbare pcen og faa dual-screens? For meg er dualscreen naar eg arbeider veldig viktig. edit: Er skjermen til den baerbare pcen som blir linket ovenfor god? Greie konstraster og oppdatering? Endret 28. august 2008 av Mahler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå