Martin HaTh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg skulle til å spille litt her da høytallerne mine plutselig begynte å knitre og smelle lavt. Etter frem og tilbake la jeg øret godt intil en av dem og hørte ? noe som høres ut som masse radiokanaler blandet. musikk, og masse stemmer (som ikke er norske) er der. WTF er det? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette er et kjent problem på enkelte Logitech-høyttalere. Saken er at de er for dårlig skjermet, som gjør dem direkte mottakelige for amplitudemodulerte signaler (AM). I Norge er det vel bare et par AM-sendere for radio igjen, så sansyneligvis tar du imot kortbølgede radiokanaler fra f.eks Russland eller England. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Haha, var litt morro da jeg hukke legge øret inntil høytalleren og høre på radio xD Men den knitrer så mye, noe den ikke har gjort tidligere (har bare hatt dem i 1 mnd.). Hva kommer det av? EDIT: Inlegg #100 =) Endret 28. august 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 haha det husket jeg at jeg også fikk, skjønte ikke en dritt når de plutselig snakket jallaspråk i mine høytalere! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva kommer det av? Dårligere radiosignal, dvs. mer støy. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Men er det en måte å hindre at det kommer så mye som det gjør? hver kveld sånn i 21:00 tia så smeller det noe helt forjævelig i høytalelrne mine... Ender altid at jeg blir sur nok til å droppe musikken og skru dem av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Dette kan skje hvis noen i huset feks. slår på en oppvaskmaskin, klesvask eller noe slikt. Jeg har hørt om lignende problemer før. Endret 22. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå