Gå til innhold

Frustrert over nettet til ps3

nYkk

Anbefalte innlegg

Vil bare legge ut min frustrasjon til ps3 nettet, fordi jeg satt her forleden dag i hvertfall 6 timer å skuulle laste ned demo av Star Wars Unleashed . Etter disse 6 timene viste telleren 97 % Ferdig.

Connection problem, å det kan ikke ha vært mitt nett, siden jeg satt på pcn rett ved siden av å lastet ned ^^

Dette var bare dritt irriterende !

Noen som vet om dette ps3 nettet vil bli fikset engang ?

God kveld :)

EDIT: Noe falt ut visst ^^

Endret av MainG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke noe problemer med nettet på PS3'en. Men PSN var nede noen timer i går, det var kanskje derfor det tok lang tid?

Satt opp en annen tråd her tidligere også, har åpnet porter, koblet den rett inn i modemet, får masse NAT problemer osv osv :p Uansett hvem spell jeg speller . . Så kommer det alltid opp når jeg skal spille over nett ;|

Å det på tirsdag tok bare kaka ! Da blei jeg rett å slett litt sur =)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen, laster ned kjappere på PS3'en enn på pc'n.

Bruker ethernet kabel. Eneste nett problem er på Fifa og EM08, men det er sikkert serverne til EA.

Skjønner du blir forbannet, spørs om det blir gjort noe med dette.

Dette med NAT er jo latterlig da, hvis man har NAT3, så kan nok det svekke opplevelsen.

Det kan sikkert bli ett problem når HOME "kommer".

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen, laster ned kjappere på PS3'en enn på pc'n.

Bruker ethernet kabel. Eneste nett problem er på Fifa og EM08, men det er sikkert serverne til EA.

Skjønner du blir forbannet, spørs om det blir gjort noe med dette.

Dette med NAT er jo latterlig da, hvis man har NAT3, så kan nok det svekke opplevelsen.

Det kan sikkert bli ett problem når HOME "kommer".

hmm, er ikke NAT3 som kommer opp. Kamerat av meg har det, men sjekka det her for litt siden, men skjønner ikke at det skulle være mulig at det skulle stoppe på 97 % ! ^^ blei så irritert, gikk å la meg :)

Lenke til kommentar

NAT har absolutt ingenting å si ved en nedlasting. Har heller ikke noe å si at nedlastingen på PC'en fortsatte mens den på PS3 ble brutt. Problemet kunne vært på serveren du lasta ned fra f.eks.

Hvis du har mye problemer med konnektivitet på PS3 ville jeg sjekka nettverket ditt, det er der feilen ligger.

Lenke til kommentar

Hmm. har aldri hatt problemet med at nedlastnigen stopper. men de tar ille lannng tid. går fortere der enn på pcen. men pcen min sucks da. :cry:

Men online spillene funker perfekt. :thumbs:

Lasta ned et spill med 3 giga, tok ca 4 timer. :no: aaaaalt for lang tid spøør du meg.

Endret av Trixhead
Lenke til kommentar

Hører mange forteller om problemer med dette. Enkelte har store problemer med alt som har med internett å gjøre går dritsakte. Mens andre ikke har problemer i heletatt. Jeg er en av de som HAR problemer, men ikke trafikk over lokalt nettverk. Bruker TVersity på de bærbare pcene med trådløs tilkobling og har aldri problemer med streaming eller noe sånt. Mens alt som har med internett å gjøre, nedlasting fra PSN og internett browsing generelt går grusomt tregt og bruker opp båndbredden ganske drastisk. Har forsøkt å direktekoble PS3en til modemet og dette utgjorde absolutt ingen forskjell. Til vanlig er PS3en koblet med kabel til WLAN-senderen som også fungerer som en switch.

Begynner å tro at det har direkte med nettleverandøren å gjøre. Men hvorfor det skal være forskjell fra en PS3 og en PC tilkoblet samme gateway og mot samme ISP er beyond me..

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...