hean Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Problemet her er at vi har en PC som vi på en eller annen måte ikke finnel kabal på. Vi finner heller ikke gjenopprettingsdisken så problemet blir å installere kabal uten å gjenopprette windows og uten disken, finnes det kanskje i nedlastbar versjon? Takker på forhånd for svar..... Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) få noen til å sende d til deg : ) Så vidt jeg vet er d bare en enkelt .exe fil : D EDIT: Sånn, prøv her : D sol.zip Endret 27. august 2008 av Kukaka Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 få noen til å sende d til deg : ) Så vidt jeg vet er d bare en enkelt .exe fil : D EDIT: Sånn, prøv her : D Takker men fikk feilmelding at det ikke kan starte fordi CARDS.dll ikke finnes. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Kontrollpanel ----> Legg til eller fjern programmer ----> Legg til/ fjern windows komponenter ---> Accerssories and Utilities --> detaljer. Kryss ut i ruta for "Games" og trykk OK Sann gjer en det i XP. Sikkert noe tilsvarende i Vista også Endret 28. august 2008 av semivec Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Få noen til å finne cards.dll fila også da. Når de finner den kan de sende den til deg, samt fortelle deg hvor i systemet den lå. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Takker folkens, skal prøve i morgen Edit: Virket som bare f.... nå får mamma kabal på PC-en sin :!: Endret 30. august 2008 av Zatuu Lenke til kommentar
gmes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 kordan får man dette til i vista? Jeg er intrissert i XP kabalen istedenfør vista sin egen. .liker ikke denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå