Daxt3r Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har lasta den ned og alt, men når eg trykke play, kjeme det opp 'playstation 3' og deretter går til svart.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har lasta den ned og alt, men når eg trykke play, kjeme det opp 'playstation 3' og deretter går til svart.. Husker det var noe tull med dette til å begynne med, men innbiller meg at de fikk ordnet det senere. Det var i hvert fall slik at det ikke var mulig å spille demoen dersom man lastet den ned fra US Store med europeisk maskin og vs. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sikkert Uncharted Drakes Fortune? Stemmer som praystation sier litt over, var noe rot med US EU versjon (Tror det hadde med video i PAL og NTSC og gjøre ellerno). Jeg anbefaler å laste ned på nytt fra den PS-store som hører til det området der din PS3 stammer fra (Norsk vil si Europeisk PS-store). Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Men om eg allerede HAR US versjonen..? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Men om eg allerede HAR US versjonen..? Regner med det er demone du fortsatt snakker om. Da er det bare å slette den og laste ned demoen på nytt fra EU store. Hvis det er hele spillet du mener, så er det ikke noe problem å spille det på din norske PS3. Det er kun demoen som har dette problemet. Har selv Uncharted fra Canade og det fungerer uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå