Rescue me Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 I morgen skal jeg levere inn søknad på skolen (et slikt søknadsskjema) for utstyrsstipend (noe jeg er veldig sikker på at jeg får). Kan ikke gjøre dette elektronisk siden det er feil skole oppført der. Noen som vet hvor lang tid det tar før pengene havner på kontoen min? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg har nettopp søkt. Tok ca. uke fra jeg sendte til søknaden var behandlet. Så sende de ut gjeldsbrev, og jeg har nå sendt det tilbake. De regnet maks en uke fra de mottok det til pengene var på konto. Altså, rundt 2-3 uker bør du nok belage deg på. Edit: Nå går ikke jeg på VGS, men er vel sikkert samme prosessen? Endret 27. august 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har nettopp søkt. Tok ca. uke fra jeg sendte til søknaden var behandlet. Så sende de ut gjeldsbrev, og jeg har nå sendt det tilbake. De regnet maks en uke fra de mottok det til pengene var på konto. Altså, rundt 2-3 uker bør du nok belage deg på. Edit: Nå går ikke jeg på VGS, men er vel sikkert samme prosessen? Er det ja. Tusen takk for svar . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har som alle andre fått et utstyrsstipend. Hva er vanlig tid å vente før pengene er inne på konto? Endret 31. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har som alle andre fått et utstyrsstipend. Hva er vanlig tid å vente før pengene er inne på konto? Jeg har nettopp søkt. Tok ca. uke fra jeg sendte til søknaden var behandlet. Så sende de ut gjeldsbrev, og jeg har nå sendt det tilbake. De regnet maks en uke fra de mottok det til pengene var på konto. Altså, rundt 2-3 uker bør du nok belage deg på. Edit: Nå går ikke jeg på VGS, men er vel sikkert samme prosessen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Men gjelder gjeldsbrev på utstyrsstipend? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sendte gjeldsbrevet mitt på lørdag, bare vente å se når pengene kommer. Jeg tipper torsdag eller fredag Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tok noen dager fra jeg sendte brevet til pengene var kommet på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå