Slugge Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 clanmatch er easy... hva man gjør er å lage sin egen clan, får noen andre til å gjøre det og game mot hverandre (5 min hver) Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Iam in,(første trophy, ey)PSN id: Troublejin. Det er fett! Warhawk er ùberkult. Bruker ikke micen mye, spiller mye zones, flink til å å gi dekknings ild og kaos. Er medlem i Aces of gamer.no (men de spiller jo ikke mer) Bruker en skype telefon til mic, så den bare ligger på bordet eller i sofaen som jeg skulle vært god damn oberst. :!: Ganske slæckt å legge fra seg hele skiten, ta opp telefon og banne til de andre sjaførene i GTA f.eks. "this is living" Later dudes. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 leader sendt til meg nå? har ikke tid til å sjekke atm (ps3 er hjmme hos fattern) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Veldig treg henrymeen skulle være da. Han er fortsatt klanleder. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Veldig treg henrymeen skulle være da.Han er fortsatt klanleder. Skal sende han en ny beskjed. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Prøver meg igjen.. noen som vil være med å ta dropship trofeet i dag på rundgang? Vi trenger 7 stk.. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tror ikke jeg kan i kveld, og om en time er det formel 1 på TV3. Men det er bare å sende meg en melding så skal jeg hjelpe til hvis jeg er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 har nåværende leder forsatt ikke sent videre? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 har nåværende leder forsatt ikke sent videre? Er på jobb nå, men skal sjekke når jeg kommer hjem. Har ikke fått svar fra han hvertfall. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå er det du som er klanleder Slugge. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 greit, hvem skulle jeg sende til? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) greit, hvem skulle jeg sende til? Kuff1 og kuff1 skal sende til undesired. Når han har gjort det så er vi i boks tror jeg. Endret 7. september 2008 av Pesico Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 da er kuff1 leader Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og nå er Undesired5535 klanlederen Han er vel den siste på lista også. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har ikke vert enda? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har ikke vert enda? Da får undesired sende det over til deg. Lagt deg til på lista i post 1 nå. Du kan jo også sende han en melding på PSN. Hele psn nicket hans står i post 1. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har ikke vert enda? Da får undesired sende det over til deg. Lagt deg til på lista i post 1 nå. Du kan jo også sende han en melding på PSN. Hele psn nicket hans står i post 1. Okei Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har heller ikke vært enda Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har heller ikke vært enda Oppdatert første post. Mortis747 sender den videre til deg. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vil gjerne skaffe meg trofeet. Antar at jeg er på vente liste. PSN: SkrufGreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå