Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Da er det Zealow som er klanleder. Fikk forresten Hit List i stad på ordentlige måten. Ganske overraskende og føltes mye mer digg å få den enn alle de andre Warhawk trofeene jeg har tatt på den tvilsomme måten. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 skal prøve meg later med den jeg og men pesico, kjører du plat? lest på medals og badges? ekke point engang Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 skal prøve meg later med den jeg og men pesico, kjører du plat? lest på medals og badges? ekke point engang Ingen planer om platinum nei:p Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 men om noen som har lyst å ta rivalry, gi meg en lyd, så kan jeg hoste og ta den hver sin gang Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Da har jeg gjort SPaceman79 til leder siden krosjef ikke har akseptert invite. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha, på tide med skype eller noe chat greier ellers kommer denne tråden til å bli 4-5 sider med snakking mens warhawk er i gang >-< Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Woohoo! etter Henrymeen og slugge er det min tur. Og etter det er det din tur Hvo91/Undesired5535. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Haha, på tide med skype eller noe chat greier ellers kommer denne tråden til å bli 4-5 sider med snakking mens warhawk er i gang >-< jeg har nevnt mange ganger på dette forumet at mirc er tingen, men lite stemning for det Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hvordan får du platinum badges "Warhawk Supreme Achievement -- All your base trophies are belong to platinum" må du ha alle trophyene? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 yes det må du, og det kan ta forever når d gjelder warhawk Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men du må ikkje ha boosterpakkene Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kan bli vanskelig å få General archivementen <.< Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) ikke bare vansklig, men tar opp mot ett år å få alle badges og medals (tro meg) btw, hvem er leder nå? Endret 1. september 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 hvordan får du platinum badges "Warhawk Supreme Achievement -- All your base trophies are belong to platinum" må du ha alle trophyene? For å få platinum i alle spill som har et platinumtrofe må man klare alle trofeer som ikke krever add-ons. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 for dem som er intrisert har jeg satt opp #ps3gamer.no på quakenet... så får vi se hva det blir til Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) ikke bare vansklig, men tar opp mot ett år å få alle badges og medals (tro meg) btw, hvem er leder nå? Nå er det henrymeen som er leder. Skal sende han en beskjed nå, men han er offline nå ser det ut som. Edit: Det vil si at du er next. Endret 1. september 2008 av Pesico Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 2stk på mirc nå, WOO! resten er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som blir med å ta dropship trofeet igjen en da? fikk ikke med meg at dere dro igang dette Er også klar for å prøve å vinne en clan match hvis noen vil være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå