Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..? Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien.. Må vi ta det litt med ro her da. Så fort han siste akksepterer (vi har invitert flere enn en fortsatt) så vil det gå fort for da er det bare å sende ledervervet videre. Skjønner at folk vil ha det så fort som mulig, men skulle det bli krise så blir du vel ikke borte så lenge vel? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..? Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien.. Må vi ta det litt med ro her da. Så fort han siste akksepterer (vi har invitert flere enn en fortsatt) så vil det gå fort for da er det bare å sende ledervervet videre. Skjønner at folk vil ha det så fort som mulig, men skulle det bli krise så blir du vel ikke borte så lenge vel? Neida, blir bare borte til Fredag, men da har vel dere allerede fullført "oprasjonen".. Men det kan da ikke være så vanskelig å akseptere den inviten? Fikk de ikke hele gårsdagen på seg også...? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Neida, blir bare borte til Fredag, men da har vel dere allerede fullført "oprasjonen".. Men det kan da ikke være så vanskelig å akseptere den inviten? Fikk de ikke hele gårsdagen på seg også...? Alle skal få trofeet og det er ikke alle som er online hver dag. Skal se det an utover dagen. Skal sørge for at vi får 10 stykker i løpet av dagen. Og vi er ikke ferdige med operasjonen før alle har fått. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå er vi nok tror jeg, siden jeg nettopp ble med Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 men da er det bare til å FYRE nedover med leader-invites! btw, trenger 2 til for å ta hit list trophy (PM!) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har BarryScott gitt stafettpinnen videre, eller står han fortsatt som eier av klanen? Hvordan ser man om noen har gitt deg eierrettighetene av klanen? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 gå inn på my clan så members, den som har ikon ved siden av navnet er leder, tror ikke du får noe beskjed når du blir leder Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Har BarryScott gitt stafettpinnen videre, eller står han fortsatt som eier av klanen? Hvordan ser man om noen har gitt deg eierrettighetene av klanen? Som nevnt så står det et lederikon ved siden av navnet ditt og du har også en admin tab. BarryScott er ikke online akkurat nå, men han kommer innpå senere i dag. Skal si fra til ghostviper når det er hans tur. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har BarryScott gitt stafettpinnen videre, eller står han fortsatt som eier av klanen? Hvordan ser man om noen har gitt deg eierrettighetene av klanen? Som nevnt så står det et lederikon ved siden av navnet ditt og du har også en admin tab. BarryScott er ikke online akkurat nå, men han kommer innpå senere i dag. Skal si fra til ghostviper når det er hans tur. Skjønner. Men du får altså ingen form for melding eller beskjed om at du har tatt over som leder, du må gå inn å sjekke selv? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Aner ikke, men du får no beskjed her. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da har jeg også akseptert Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Da har jeg også akseptert Bra, da er vi 11. Og nå er BarryScott online og har gitt ledervervet videre til ghostviper. Siden vi er 11 nå så melder jeg meg midlertidig ut da jeg skal ta noen klantrophies med BarryScott. Tar nok under en time så skal jeg melde meg inn igjen. Vi er uansett 10 stykker så dette vil ikke ha noe å si for clanleadertrofeet. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er jeg satt opp på venteliste? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 gode greier... må få noen til å ta den med meg later jeg og også må vi skaffe 6 stykker til dropship trofeet! Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er med og tar dropship trofeet, da mangler vi 4 stk Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sign me up for the dropship trophy! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ok da har jeg akseptert kan bli med på dropship Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 greit, skal vi si klokken 7 senere i dag da? så skaffer vi 2 til... jeg kan hoste server Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 greit, skal vi si klokken 7 senere i dag da? så skaffer vi 2 til... jeg kan hoste server Høres greit ut Da kan vi ta ''Presisjonsangrep'' med det samme, det går ut på å Skyte ned et transportskip med kikkertangrep (Gold Trophy) Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 den har jeg allerede bare mekke priv server og spille split-screen, ekke stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå