Pesico Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Faen nå roter jeg. ? Skal jeg fjerne deg fra ventelisten nå da? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen. Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) jeg tror ikke jeg har fått inv til den clanen? jo det har jeg visst er bare jeg som er litt klein i dag... men jeg har hatt server på i hele natt og ikke noe trophy... wierd :S Endret 30. august 2008 av Slugge Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen. Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene. Det er bra.. da bør dette gå rimelig fort Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Det er bra.. da bør dette gå rimelig fort Ja nå skal vi kunne få fart på det ja. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Faen nå roter jeg. ? Skal jeg fjerne deg fra ventelisten nå da? Nei nei, jeg rotet med det innlegget Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 World Victory - Bronze Control all capturable bases in a Zones match, and reduce the enemy's home base to level 1. <--- hvordan gjøres denne? har prøvd med privat server, til og med prøvd å få alle baser til max control, alikavell får jeg ikke trophy Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 fikk det for ca 1 time siden joina en server på sprang rundt i 2 min så vant "vi" så fikk jeg det Tror du må ha alle sonene + den første enemy basen på level 1 Noen som har sett at man kan hoppe ut av warhawken hvis man har jetpack på seg >.<? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har ikke de to siste fått rimelig lang tid på seg til å joine nå..? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg er på ventelista men er klar for en invite. Så hvis klanlederen vil ha litt fortgang er det bare å sende. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Skal sende melding til han som har klanen nå. Oppdaterer dere når han har sendt ut invites. Han er ikke online nå, men regner med han kommer online i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også Så vi får det trofeet. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også Så vi får det trofeet. Helt klart. Alle som melder seg her vil fra nå av bli invitert. Jeg kommer til å bli med i klanen og styre dette helt til de 10 første har fått trofe. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Send meg en invite PSN; Mortis747 Lenke til kommentar
Presens Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er med PSN: TuomasMetal Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er "Presens", bytta bruker (Noen som vet hvordan jeg kan slette den gamle?) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vi mangler fortsatt to? Synes nesten vi bør la de på ventelisten ta over nå.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også Så vi får det trofeet. letteste måten å vinne clanmatch på er å lage en one-man clan og spille mot en kompis som også har laget en one-man clan... så setter man bare 5min på gametime så har begge trofeet i løpet av 10 min så om noen vil ta med meg etter jeg har fått clanleader trophy så gi en lyd Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..? Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå