Gå til innhold

Warhawk: Clanleader trophy (samarbeid)

Pesico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen.

Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene.

Lenke til kommentar
Har funnet ut at man ikke trenger å opprette klanen på nytt. Så når BarryScott har fått 10 medlemmer i sin (2 igjen nå) så kan han bare gi lederjobben over til neste på lista uten å ødelegge klanen.

Når man er leder for en klan på 10 stykker får man trofeet ved å gå inn på Clansidene.

Det er bra.. da bør dette gå rimelig fort :)

Lenke til kommentar

World Victory - Bronze

Control all capturable bases in a Zones match, and reduce the enemy's home base to level 1. <--- hvordan gjøres denne? har prøvd med privat server, til og med prøvd å få alle baser til max control, alikavell får jeg ikke trophy

Lenke til kommentar

fikk det for ca 1 time siden joina en server på sprang rundt i 2 min så vant "vi" så fikk jeg det

Tror du må ha alle sonene + den første enemy basen på level 1

Noen som har sett at man kan hoppe ut av warhawken hvis man har jetpack på seg >.<?

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også :p Så vi får det trofeet.

Helt klart. Alle som melder seg her vil fra nå av bli invitert. Jeg kommer til å bli med i klanen og styre dette helt til de 10 første har fått trofe.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare slenge på folk og fortsette å sende stafett pinnen nedover så langt det går? Hadde vært kult å vinne en clanmatch også :p Så vi får det trofeet.

letteste måten å vinne clanmatch på er å lage en one-man clan og spille mot en kompis som også har laget en one-man clan... så setter man bare 5min på gametime så har begge trofeet i løpet av 10 min :D så om noen vil ta med meg etter jeg har fått clanleader trophy så gi en lyd

Lenke til kommentar

Hvor blir det av han siste? Kan ikke klanlederen invitere en fra ventelisten så vi får litt fortgang her..?

Som sagt reiser jeg bort på tirsdag morgen, og jeg vil gjerne ha troféet før det, men med dette tempoet ser det ikke ut til å gå den veien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...