Blodappelsin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da har jeg fått trophy. Grutn er i leder nå, hvis flere vil ha trophy så skriv her eller send meg en pm, så skal jeg sende invites og gi lederskapet videre. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingen flere som vil ha det? Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ingen flere som vil ha det? Jeg blir gjerne med på dette. PSN: andr Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da har du fått invite. Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da har du fått invite. Ok, har akseptert nå. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da er andr leder. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som blir med å spille rundt 7-8 tiden i dag? Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da har jeg trofeet. Hvis noen andre vil ha, gi meg beskjed, så inviter jeg/gir lederskapet videre. Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da har jeg trofeet. Hvis noen andre vil ha, gi meg beskjed, så inviter jeg/gir lederskapet videre. Slenger meg paa. Testa tidligere men datt ut. Min warhawk psn er Troublejin Aventer instrukser videre Alex4nder. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil gjerne bli med og hvis noen kan fikse det! PSN: Pentumsmart Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Da har jeg trofeet. Hvis noen andre vil ha, gi meg beskjed, så inviter jeg/gir lederskapet videre. Slenger meg paa. Testa tidligere men datt ut. Min warhawk psn er Troublejin Aventer instrukser videre Alex4nder. Har sendt invitasjon til deg og Pentumsmart. Gjør deg til leder når du har akseptert så kan du gi det videre til Pentumsmart når du har fått trofeet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan får jeg vite hvordan jeg blir til leder? Får jeg melding om at "du har blitt invitert til å være leder" eller noe? Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvordan får jeg vite hvordan jeg blir til leder? Får jeg melding om at "du har blitt invitert til å være leder" eller noe? Tror jeg bare fikk en melding om at jeg var blitt leder når jeg gikk inn på klanen i spillet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 OK, send meg melding da om klanleder greiene. Hvis du har fått trofeet alstå. Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 OK, send meg melding da om klanleder greiene. Hvis du har fått trofeet alstå. Sånn, da er du leder. Du må inn i medlemslista for å få trofeet. Gir du videre til Troublejin når han har fått akseptert klaninviten? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Yes, da er det gjort. Ja, fikser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå