Pesico Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Nå har Warhawk fått trophies også. En av trofeene er å lage en klan og få 9 andre til å joine. Vis vi er mange nok som spiller Warhawk tenkte jeg vi kunne la det gå på rundgang. Meld dere på i denne tråden ved å si meg hvilken PSN id dere har. Når jeg har fått trofeet sletter jeg klanen og nummer 2 på lista lager en ny klan. Det er da viktig at de første som får trofeet også hjelper de neste på listen, ellers er ikke dette vits. Jeg vil oppdatere listen hver gang nye melder seg på. Har også invitert noen på et annet forum samt enkelte på vennelisten min. Så vær raske. 1. Pesico (har akkseptert) 2. BarryScott (ny clanleader) 3. Ghostviper (har akkseptert) 4. Felles00 (har akkseptert) 5. gloMs (har akkseptert) 6. Zealow (har akkseptert) 7. krosjef 8. Spaceman79 (har akkseptert) 9. Henrymeen 10. slugge (har akkseptert) Venteliste: 1. Kuff1 2. Undesired5535 3. Mortis747 4. TuomasMetal Endret 7. september 2008 av Pesico Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er med, hvis noen sier meg hvordan man setter opp og blir med i en klan Kan dog ikke joine før litt utpå dagen i morgen (sannsynligvis) EDIT: PSN-ID i signatur Endret 27. august 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Om du akksepterer i løpet av morgendagen så er det helt i orden. Jeg sender deg en invitasjon nå. Når du kommer inn på menyen i spillet klikk på Community -> Clans -> Invitations -> Trophypez. Når det blir din tur til å lage clan så finner du alternativ for det på Community -> Clans Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Om du akksepterer i løpet av morgendagen så er det helt i orden. Jeg sender deg en invitasjon nå. Når du kommer inn på menyen i spillet klikk på Community -> Clans -> Invitations -> Trophypez. Når det blir din tur til å lage clan så finner du alternativ for det på Community -> Clans Ok, da er jeg med i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 im in (PSN: gloMs) Du er invitert:) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Blir gjerne med psn id: Zealow Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Blir gjerne med psn id: Zealow Du er invitert. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 takker.. invite akseptert Da tar jeg kvelden for i dag. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 jaja.. berre hiv på meg viss det er plass.. tag i signatur Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 jaja.. berre hiv på meg viss det er plass.. tag i signatur Da var du invitert også 3 til nå så har vi alle 10. Skal oppdatere første post med hvem som allerede er med og hvem som må akkseptere. Alt i orden om folk ikke får tid til det før i morgen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lykke til, selv kommer jeg ikke til å satse på Warhawk. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Legg til meg hvis det er plass.. sjekk signaturen under Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Legg til meg hvis det er plass.. sjekk signaturen under Da var du invitert. Da trenger vi kun en til. Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 jeg joiner gjerne om du har enda siste spotten ledig ? PSN : qaznorge Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 jeg joiner gjerne om du har enda siste spotten ledig ? PSN : qaznorge Herlig. Når du får akkseptert så er vi 10. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Blir dessverre uten PS3 og internett fra tirsdag 2. til fredag 5. september, så hvis vi ikke får fullført "prosjektet" i løpet av mandagen, så må dere nok finne en som kan overta plassen min. Men fint om jeg får være med til tirsdag EDIT: Skriveleif Endret 28. august 2008 av Mokko Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg blir med sjekk signen Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvordan virker det her? At vi skal spille sammen liksom? Har ikke gjort sånn clan før.. Sier vi en tid vi alle skal spille ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå