mviken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har kjørt med mange venner på scooter og når de ligger bak meg sier de at det av og til kommer gnitster fra eksospotta (det er trimpotte), dette skjedde senest i dag opp til flere ganger og nå begynner jeg og bli urolig. Kan dette være farlig? Hva er dette for noe? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Går den på litt feit blanding kanskje? Ellers kan det vel kanskje være litt feiltenning? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fatter'n sier han så det samme når han kjørte bak den første scooter'n jeg hadde, og at potta glødde i mørket, forhandleren mente at det var normalt siden stålet er tynt. Ja, den var helt nedplombert. Lenke til kommentar
mviken Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Så jeg trenger ikke være bekymret for at den skal sprenge til pices når jeg kjører? Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 hadde det samme problemet etter overhaling, forsvant etter en stund Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Feiltenning er det første som dukka opp i hodet mitt, bruker du riktig plugg? Riktig oktanverdi? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har også sett scootere hvor det gløder i potta når de er varme. Gnistene er antagelig glødende sotflak som løsner fra inni potta og blir blåst ut med eksosen. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Skjer det samem på Aeroxen min. helt normalt. en kamerat med trimma rs125 drog på en gang. da han slapp gassen slapp han en svær gnisthaug på meg. Lenke til kommentar
mviken Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Feiltenning er det første som dukka opp i hodet mitt, bruker du riktig plugg? Riktig oktanverdi? Har ikke rørt pluggen, de er orginale. Bruker 95 blyfri om det er det du mener med oktanverdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå