-kristoffer- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg lastet ned en film fra kazaa, men når jeg skulle spille den av oppdaget jeg at den var uten lyd..! Andre divX-filmer fungere bra. Har divX v5.02 og winXP Kan det være noe galt med innstillingene mine eller er det rett og slett bare en idiot som har lagt ut en film uten lyd? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Mulig det bare er en fyr som har lagt ut en film med ett eller annet sært lydformat, og at du derfor trenger en spes codec for å få lyd i filmen. Ikke styra så mye med det, men vet du har noe som heter nimo codec pack som skal installere endel codecer du måtte ha bruk for.. Det eneste er at det er et par ting du bør velge å ikke installere, for at ting ikke skal tryne helt - og jeg vet ikke hva.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Eller kanskje du mangler ac3 dekoder til lyden? Hent ned et program som heter g-spot, det vil sannsynligvis fortelle deg hvilke codec du mangler for å få lyd. Lykke til 8) Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg lastet ned en film fra kazaa, men når jeg skulle spille den av oppdaget jeg at den var uten lyd..! Andre divX-filmer fungere bra. Har divX v5.02 og winXP Kan det være noe galt med innstillingene mine eller er det rett og slett bare en idiot som har lagt ut en film uten lyd? Hei hei! Det kan være den trenger Xvid-kodeken... Den kan du laste ned HER Får du fremdeles ikke lyd, så last ned KazaaLite Codec pack fra http://www.k-lite.tk under Download der. Lykke til Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Høres ut som du mangler AC3, søk etter det. Ey 1000 posts! På tide å sende inn et bilde til galleriet . AtW Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Er det noe som heter codec, ja. Viste jeg ikke. Mangler entagelig en sånn en da. Sikkert AC3. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå