Stingah Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tja, vil vel egentlig bare ha kritikk Dette var mer ett testbilde, skal skaffe noen lignende solbriller med mer refleksjon og bruke refleksjonen mer aktivt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kunne funka det her, men vet ikke om selektiv farge-greia funker. LANGT i fra det værste tilfellet av selektiv farge, men heller ikke det beste.. Litt lavere standpunkt så du hadde fått bort speilet i bgen osv tror jeg kunne gjort seg. Men alt i alt er det ganske stilig. Har slike solbriller, forresten.. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jepps.. Den opprinnelige planen var slik; skulle ta bildet av solbrillene så jeg fikk skyer og blå himmel reflekterende i glasset. Fant ut at glasset ikke reflekterte nok, så måtte gjøre noe annet Skulle så gjøre bildet sort hvitt og kun ha farge på det som var i glasset.. Tror dette kunne blitt pent Det med at bakgrunnen vises er jeg helt enig i, skal bli bedre på neste bilde Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ganske vanlig problem med bakgrunn på slike motiv; kunne tenkt meg litt mere luft over, men da får du mer av den bakgrunnen du ikke vil ha Løsningen må enten være et veldig stort panser eller veldig små solbriller. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Finn deg en amcar... De har ofte panser nok... Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Tror jeg skal få til noe hvis jeg parkerer bilen slik at jeg har helt blå himmel i bakgrunnen.. Tror det kan bli bra Lenke til kommentar
presjes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg føler sånn selektiv farge fungerte bra sånn her, og tror å gjøre det med hele glassa blir litt mye kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå