slippern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei Har en gammel server som jeg skal installere XP på, skal bruke den som en terminal server for 5klienter. er ingen tunge programmer eller noe sånt, så det går bra. har allerede testet med windows 2003 og funket fint. Men, XP er det verre med, pga finner ingen XP drivere til Smart Array Controlleren. har prøvd alle driverene til win 2003 som ligger på HP sine sider, men dem funker dårlig på pga når jeg kommer inn å skal laste ned driverene fra floppy'en så kommer det opp at dem mangler en .oem fil. Noen som har fått dette til eller har ideer? Endret 28. august 2008 av slippern Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For å snu spørsmålet ditt litt rundt, hvordan har du planer om å kjøre 5 terminalserverbrukere inn på en XP-maskin? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 For å snu spørsmålet ditt litt rundt, hvordan har du planer om å kjøre 5 terminalserverbrukere inn på en XP-maskin? Det finnes et pent lite reg hack som fjerner begrensningen med konsoll-login Lenke til kommentar
slippern Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 For å snu spørsmålet ditt litt rundt, hvordan har du planer om å kjøre 5 terminalserverbrukere inn på en XP-maskin? Det finnes et pent lite reg hack som fjerner begrensningen med konsoll-login Jepp. Men har funnet driveren Og XP er installert Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Snur nå litt til på spørsmålet jeg, og spør hvorfor i alle dager man vil bruke XP på en terminal server ? Windows Server og Terminal Services er da ikke laget for moro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå