Holten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, trenger litt råd her nå! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=353920 Ska bruke den på skolen, mest å skrive med og sånne småting. Skal også tegne litt med Solid Edge! Hjemme blir den brukt til internett, musikk, film, og sånne ting! Blir HELT sikkert brukt til spill etterhvert også! Hva syns dere? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Den ser rimelig "slepbar" ut med sine 4.1 kg. Sikker på at du trenger en slik klump for skolebruk ? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hehe, jeg VET jeg ikke MÅ ha den Men den blir brukt mest hjemme som film, musikk, og internett! Så hvorfor ikke kjøpe en stor liksom? Blir jo ikke mange timene på skolen? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis du kjøper deg en rimelig bærbar til skolebruk så kan du heller spandere på deg en flott pc hjemme med 24" og ha penger til overs. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har allerede en bra PC hjemme! Jeg tenker som så jeg: At når jeg først skal kjøpe meg en bærbar, så skal det være skikkelig første gangen! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Eg har ein 17-tommar til skulebruk, og eg kunne godt tenkt meg ei mindre ei! Tenk korleis det er å slepe på ein masse med bøker i tillegg til den kolossen der. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vil også anbefale en mindre en, dersom du ikke er en stor fan av trening på veg til \ fra og på skolen... En laptop med 15,4 tommers skjerm er ypperlig å dra med seg, og det er likevel helt greit å se på film \ spille litt på en sånn skjerm. Vil btw ikke anbefale Acer laptops da samtlige jeg kjenner (gikk i en pc klasse på videregående, der 8 eller 9 hadde acere) hadde store problemer med acere, selv de dyrere modellene som Acer Ferrari. Hadde en Acer selv, og de siste 6 månedene av skoleåret var den på rep i ca 4 måneder, med et nytt problem hver gang. Da var den 2 år gammel.. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ja, er skeptisk til Acer selv egentlig! Men nå er den (desverre?) bestilt Så tiden får vise Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvis du alt har bestilt pcen, hvorfor spørre om råd? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Fordi jeg spurte før jeg bestilte. For å prøve å få noen raske svar fra noen som hadde en så stor PC og kunne fortelle meg hva de syntes. Jeg fikk 1 svar. Edit av moderator: fjernet offtopic Endret 28. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. Redigert bort litt offtopic i samme vendingen. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 28. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå