gebhardt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fikk lenken fra en kompis mens jeg satt på jobb, må si jeg stilte et spørsmålstegn til hva jeg gjorde når jeg var liten og ikke minst hvor talentløs jeg egentlig var. Dette er grunnen: http://www.youtube.com/watch?v=J31klTM6q78 Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gikk rykter om at denne videoen ble laget med hjelp av emulator og 30.000 saves... Tror nok ikke alt dette ble gjort i en sitting nei. Lenke til kommentar
gebhardt Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Gikk rykter om at denne videoen ble laget med hjelp av emulator og 30.000 saves...Tror nok ikke alt dette ble gjort i en sitting nei. Bra emulator og klipping da, tiden og musikken gir jo dette klippet et veldig troverdig uttrykk. Var omtrent dette jeg ville høre. Videoen her var et hardere slag i ansiktet enn når jeg skjønte at nissen var pappa. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Dette er en såkalt tool assisted speed run. Dvs. at man bruker emulator og bla. slow motion. Google it for mer info. http://tasvideos.org/ Endret 28. august 2008 av Mith Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Bare å kontakte en japse og få han til å gjøre det. Virker som de lærer dette i barnehagen.. Lenke til kommentar
gebhardt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Etter å ha lest hva dere andre mener, tror jeg nok det er juks ja. Høres ut som det faktisk går an å manipulere dette. Men hvor krevende er det ikke å manipulere Super Mario 3 på en så imponerende måte da? Skulle gjerne hatt spillet og emulatoren, slik at jeg kunne ha utfordret denne sjelen. Ingen som tar sjansen da? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Bare å kontakte en japse og få han til å gjøre det. Virker som de lærer dette i barnehagen.. De blir født med deg har jeg hørt. Rubix cube og Mario-theme på alt fra piano til gitar og munnharpe, lærer dem vistnok i barnehagen. Men tror det er rett de som mith sier, at det er brukt emulator og bla. slow motion. Uansett har nok personen(e) brukt noen timer på det.. Endret 2. september 2008 av Jakos-k Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Poenget med slike videoer er jo å vise hvor raskt det er mulig å gå gjennom spillet på, gjør ikke noe om det er brukt slowmotion/save. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Etter å ha lest hva dere andre mener, tror jeg nok det er juks ja. Høres ut som det faktisk går an å manipulere dette. Men hvor krevende er det ikke å manipulere Super Mario 3 på en så imponerende måte da? Skulle gjerne hatt spillet og emulatoren, slik at jeg kunne ha utfordret denne sjelen. Ingen som tar sjansen da? Han brukte 2 år på lage filmen meiner eg. Det er vel bortimot perfekt, skal du utfordre han vil du kanskje slå han med sekundar, vil det være verdt det? Lenke til kommentar
zmn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bare å kontakte en japse og få han til å gjøre det. Virker som de lærer dette i barnehagen.. hahaha word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå