Gå til innhold

Skills eller bløff?

gebhardt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk rykter om at denne videoen ble laget med hjelp av emulator og 30.000 saves...

Tror nok ikke alt dette ble gjort i en sitting nei.

Bra emulator og klipping da, tiden og musikken gir jo dette klippet et veldig troverdig uttrykk. Var omtrent dette jeg ville høre. Videoen her var et hardere slag i ansiktet enn når jeg skjønte at nissen var pappa.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest hva dere andre mener, tror jeg nok det er juks ja. Høres ut som det faktisk går an å manipulere dette. Men hvor krevende er det ikke å manipulere Super Mario 3 på en så imponerende måte da? Skulle gjerne hatt spillet og emulatoren, slik at jeg kunne ha utfordret denne sjelen. Ingen som tar sjansen da?

Lenke til kommentar
Bare å kontakte en japse og få han til å gjøre det.

Virker som de lærer dette i barnehagen..

De blir født med deg har jeg hørt. Rubix cube og Mario-theme på alt fra piano til gitar og munnharpe, lærer dem vistnok i barnehagen.

Men tror det er rett de som mith sier, at det er brukt emulator og bla. slow motion.

Uansett har nok personen(e) brukt noen timer på det..

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar
Etter å ha lest hva dere andre mener, tror jeg nok det er juks ja. Høres ut som det faktisk går an å manipulere dette. Men hvor krevende er det ikke å manipulere Super Mario 3 på en så imponerende måte da? Skulle gjerne hatt spillet og emulatoren, slik at jeg kunne ha utfordret denne sjelen. Ingen som tar sjansen da?

Han brukte 2 år på lage filmen meiner eg. Det er vel bortimot perfekt, skal du utfordre han vil du kanskje slå han med sekundar, vil det være verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...