Gå til innhold

Beste video-redigeringsprogram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste video redigeringsprogrammet er vel Adobe Premier, tror version 6 er den nyeste hvis jeg ikke tar feil. Men denne koster da så klart en god del penger. Men den skal være veldig god. Gratis programmer er jeg ikke sikker på, det er sikkert noen andre i forumet som vet mere enn meg...

Lenke til kommentar

Adobe premiere e sinnsykt, men det tar jo ØRTEN år å sette seg inn i alt. Nesten som å kjøre fly tror jeg :)

Movie maker har kommet seg VELDIG med 2.0 versjonen. Kanskje du skal prøve å laste det på nytt fra windows sine sider eller reinstallere det.

Søk på Matrix eller LOTR sine hjemmesider og se hva programmer de har brukt!!! :)

Lenke til kommentar

jeg har adobe premiere, men fatter ikke hva som er så bra, det virker ikke noe bedre enn movie maker 2! Men det er det jo så klart i og med at det koster 7000kr!! :lol:

Men det var forbanna innvikla i forhold til movie maker!! Finnes det ikke noen videoer som viser hvordan programmet kan brukes slik som til movie maker? (jeg hater å lese bruksanvisning!!) :D

Lenke til kommentar

Heh.. husker jeg redigerte en film vi lagde på skolen på en 600mhz Celeron jeg :D Det var tider det.

Adobe Premier er det desidert beste redigeringsprogrammet, men for nybegynnere er det VELDIG mye å sette seg inn i.

Jeg brukte et program som het Ulead VideoStudi elns før. Det var ganske enkelt bruksmessig.

Eller så har du jo disse Pinnacle Studio 8 og slike da.. Dropp and Rendre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...