Martin HaTh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har Logitech 530 (eller noe), de er iallefall 5.1, og denne surrounden funker bra i spill (har bare prøvd i crysis siden har ingen andre spill på datan ATM) men ikke når jeg hører på musikk, eller på internett.. Da funker bare Sub og 2 (sånn som 2.1) Har stilt inn i lyddriver (eller noe) på 5.1 og i Windows Lys på 5.1, men fortsatt uten hell.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du får bare ekte 5.1 lyd dersom du spiller av fra en kilde som er 5.1. Vanlig musikk er i stereo, dvs. 2 kanaler. Derfor får du bare 2.1 lyd. Det er sikkert mulig å jukse deg fram til lyd ifra alle høytalerene via en eller annen innstilling på lydkortet ditt, men dette er IKKE 5.1 lyd. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Greit. Men egentlig, bare jeg får lys dra alle høytallere på en eller annen måte er det OK Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det pleier å være mulig å stille på dette i programvaren til lydkortet... jeg vet at både realtek og creaive har dette.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor ikke? Hvis det ikke er alt for mye stress vill jeg ha lyd fra alle høytallerne isteden for bare 2/5.. Det er vel logisk? Har realtek driver til lyd (som er integrert på HK) men har ikke fått det til. =( Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Stereo lyd spilt av i 5.1 høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå