Gå til innhold

De nye latitudene - noen som har bestilt?

khan2k

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp bestilt den nye Dell Latitude E5400. Leveringsdatoen er satt til senest 1. oktober og produksjonsfasen har begynt. Selgeren sa at ingen andre har fått de nye Latitudene da mange deler mangler osv. Så jeg lurte på om noen andre har bestilt de nye Latitude'ene og fått den eller blitt ferdig med produksjonsfasen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg bestilte disse par dager før lanseringen. Fikk di 2 første laptopene på Tirsdag allerede, det var 2 E6400. Fikk bekfreftet fra dell at jeg var første i norge med maskin i henda. *skryte* ^^

Torsdag morgen hentet jeg den siste jeg hadde bestilt og sitter på nå. E6500, kjempe maskin. Eneste som kom opp var at jeg fikk kun hvit skjerm når jeg fyra maskin, så endte med at det første jeg gjorde omtrent etter å ha mottatt maskin var å skru fra hverandre rimelig mye av laptopen og fikk satt i skjermkabelen som tydelig fabrikken hos Dell hadde glemt.

Kjempe fornøyd med alle 3 maskinene. E6500'en er helt perferkt. Beste laptopen jeg har kommet over som ikke skal brukes til spilling. Utrolig deilige taster med bakgrunnsbelysning og 4GB minne osv..

Lenke til kommentar

Bestilte dagen den ble lansert, men grunnet årsaker som useriøs kundeservice samt anslått leveringstid 26.9 avbestilte jeg en uke senere.

Mulig de har fikset sakene sine nå, jeg er iallfall ikke typen til å vente i 6 uker på et produkt jeg ble lovet i løpet av 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...