Newklear Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vil bli kvitt advarselen på vedlagt bilde. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Fjern avkrysningen for warn this type of extension. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og da får vi vel senere en post om hvordan du skal fjerne virus/spyware og sånt. Fjerne den bekreftelsen er å be om bråk.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og da får vi vel senere en post om hvordan du skal fjerne virus/spyware og sånt.Fjerne den bekreftelsen er å be om bråk.... Helt enig .. Det beste er å la det være "som det er". Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Gjør d hver gang, men hjelper ikke. Og til dere to som postet sist: Hva hjelper en advarsel jeg gir fullstendig faen i? Har forøvrig ikke hatt virus på litt over 4 år tror jeg d er nå, og d er IKKE den advarselens fortjeneste.. EDIT: Massse skrieleifer : D Mistenker at jeg må inn for å rote i registry? Endret 28. august 2008 av Kukaka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kanskje grunnen til at du ikke har hatt virus på 4 år er nettop den advarselen.... PS. bannskap er ikke rette måten å få hjelp på. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Kanskje grunnen til at du ikke har hatt virus på 4 år er nettop den advarselen....PS. bannskap er ikke rette måten å få hjelp på. Serr, les da mann.. Har IGNORERT den fullstendig, er bare utrolig lei av at den spretter opp hver gang jeg laster ned noe >.< Kan vi get back on topic nå, takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå