narsil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei!! Jag är en svensk kille på 30år som nyss har flyttat till Oslo. Jag jobbar som PC-Tekniker. Jag trivs med mitt arbete men har på senaste tiden kännt att jag helst vill jobba inom politi. Sökte till polithoyskolen hemma men fick avslag for ett horselfel. Finns det några utdanningar i norge där man kan inrikta sig på utredning,forensik ?? Kan ni ge mig tips på utbildningar där man efter kan jobba inom utredning. Finns det några civila tjänster även i norge där man ikke behover utbilda sig inom politi. Behover hjälp att finna utdanningar. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kva er det som intereserer deg ved politi utdanningen? Eg veit at innan etterforskning så har dei store forsikringsselskapa eigne etterforskarar som etterforskar husbrannar og liknande. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Eg veit at innan etterforskning så har dei store forsikringsselskapa eigne etterforskarar som etterforskar husbrannar og liknande. De guttene er særdeles ofte politiutdannet, og erfarne Politifolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå