SuperSkunk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, jeg snakka med noen kammerater om å rulle ferdige hasjjointer og ha de til neste gang. De sier at det ikke går, fordi hasjen må ha vært varmet opp på forhånd? Jeg tror dette bare er bull! Eller tar jeg feil? Mulig jeg posta denne feil, så flytt den dit den hører hjemme. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, jeg snakka med noen kammerater om å rulle ferdige hasjjointer og ha de til neste gang. De sier at det ikke går, fordi hasjen må ha vært varmet opp på forhånd? Jeg tror dette bare er bull! Eller tar jeg feil? Mulig jeg posta denne feil, så flytt den dit den hører hjemme. Helse, har på følelsen at det var feil. Du må varme. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Alt blir jo varmt når du fyrer den opp uansett. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Prøv å koke melk og sett den i kjøleskapet igjen så den blir klad før du drikker den... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Stenges av åpenbare årsaker, forumet tilater ikke diskusjon rundt hvordan nyte narkotika da dette er brudd på norsk lov. MVH KVTL Endret 27. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg