Gå til innhold

"Reset" av vista

Anbefalte innlegg

God aften, godtfolk. Har nettopp fått den nye XPS-en min, og skal boote for første gang. Det jeg lurer litt på er hvordan jeg skal gjøre det med OS. Når maskina kommer fra Dell, er den full av dritt, og jeg vil såklart ikke ha det. Så det jeg lurer på er om det finnes noen måter å tilbakestille vista uten å reinstallere? Gidder ikke å ta meg bryet.... Forslag?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det ikke like greit med full reinstall? har akkurat reinstallert min, tar max 1time.

også måtte jeg itilleg installere ca 70 updates...

Det er helt unødvendig å reinstallere hele OS.

La heller recovery partisjonen være der.

Bruk de-crapifier til å fjerne bloatwaren.

quote:

DELL De-Crapifier

Author: paul 27

One of the most common calls I get is when someone gets a new DELL computer and they want me to come in and clean off a lot of the “junk” that comes pre-installed (and by the way, it is not just DELL who does this, but all major computer companies, such as IBM, HP and Compaq).

Well, it now looks like I am out of a job. Someone else, so fed up with the crap that gets pre-installed has written a program to do an automatic clean up of a DELL system.

The software is called “The PC De-Crapifier” and the web site is http://www.yorkspace.com/pc-de-crapifier/.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...