Den Polse Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Å våkne opp midt på dagen i en grøft på charter tur er heller ikke å anbefale, fargen blir litt for rød. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Enhver nerd med respekt for seg selv bærer sitt bleke ansikt med stolthet. En viss glød forårsaket av strålingen fra monitoren kan godtas, men må en utenfor døren når dette store gule kreftmonsteret viser seg på himmelen, anbefales parasoll og solhatt (ikke rød, men sånn til å ha på hodet). =) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 sola! ikke stranda.. men hagen! Nakensoling? :o , skiller er ikke pent vettu. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har du ikke noe bedre å gjøre på enn å sole deg, så er det bedre å poste noe mer søppel Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg holder meg unna sola for å bevare den vakre bleikfis fargen Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det er det som er en "nørd" med respekt for seg selv. Er en kvit hele året får en sikkert stor respekt i nazimiljøer også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 På torsdag tester de ut selvbrunnings krem hos tv2 hjelper deg for de som er bruker eller skal bruke slikt. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kanskje de burde teste det her på hw.no ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kanskje de burde teste det her på hw.no ? En slikt test der de finner ut hvilket av selvbrunnings kremmer er beste for bleike nerder? Hmm ikke dumt nei... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Når overklokking.no går løs på effektiv tann-hygiene må jo hw.no kunne ta for seg utseende og kosmetikk Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Må da klare å være litt ute om sommeren dah. På hytta har jeg ikke satt opp maskin. (i år skal jeg ta med en laptop ) anyway. Om sommeren kan selv de blekeste nerdene bli brune. Det har faktisk jeg sånn halvveis bevist. Har ikke bilde, men det var nok et litt morsomt syn. Jeg er en sånn gå med små t-skjorte person hele tiden og dette gjorde jeg hver dag sist sommer. Dette resulterte i veldig brune armer og hvit fra litt nedenfor skulderen og resten av "fronten". Da jeg begynte på skolen igjen tok jeg på meg en skjorte som var "litt" kort i armene og da jeg kom på skolen så jeg det meeeeeget tydelige skillet... Litt flaut :oops: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Gå med tynne skjorter istedenfor t-skjorter da. Så slipper du skillet før hendene. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 sola! ikke stranda.. men hagen! Nakensoling? :o , skiller er ikke pent vettu. hehe! nei! ikke nakensoling! jeg bor hjemme ffs! har en stefar! ikke faen om jeg soler meg i no annet enn bikini/undertøy hjemme.. solarium derimot, der er det litt tryggere.. men bikiniskille er ikke no spess pent.. jeg har et skille på kroppen som jeg faktisk tar vare på.. klokke skillet.. alltid morro å se hvor brun man blir vettu :wink: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Morsommere å se hvor kvit du er i forhold til alle som "kjeder seg" så mye om sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå