Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Crysis crasher etter none min gameplay.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde sjekke om kjøleren din står sikkelig på og riktig på ført pasta før du flasher bios. Høres ut som du har varme problemer med cpuen og derfor går ikke crysis.

Er helt normalt at cpuen klokker seg opp og ned. Er intel speedstep som gjere det, når den er ikke under load så kjørers den på lav frekvens for å spare strøm og mindre varme.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar
Burde sjekke om kjøleren din står sikkelig på og riktig på ført pasta før du flasher bios. Høres ut som du har varme problemer med cpuen og derfor går ikke crysis.

Er helt normalt at cpuen klokker seg opp og ned. Er intel speedstep som gjere det, når den er ikke under load så kjørers den på lav frekvens for å spare strøm og mindre varme.

Men da når den klokker opp, blir den ikek da varmere? Or er det ikke det som er problemet mitt?

Lenke til kommentar

Nah tviler på det men er verdt et forsøk, jeg hadde heller sitt over din kjøler igjen. Sikker på at den står fast? Sitt mangen som whiner om at de ikke klarer å få sikkelig kontakt med stock kjøler på 775 cpu socket. (Nei den er ikke noe i veien med, ikke alle så skjønner hvordan du bruker den pga festemekanismen krever litt iq :) )

Lenke til kommentar

heisann , jeg hadde akkurat samme problemet med crysis, det viste seg at spillet har en veldig kjip versjon av SECUROM som kukker med deg hvis du har en av følgende:

2 cd rommer (for da er du jo selvsagt pirat!)

et hvilken som helst torrentprogram (for bare pirater bruker torrents)

en illegal versjon av windows (du ER pirat)

ett kjent spill med crack exe fil. (kun pirater vil vel cracke ett spill, ingen som har problemer med å sette inn dvd plater hele tia)

lykke til med å spille crysis , selv måtte jeg C R A C K E det., ja jeg eier spillet , kjøpte dvden på spaceword dagen spillet kom, men det bugga og konka maskinen min med svartskjerm og pipelyder og alskens rare kryptiske feilmeldinger, og det kunne klikke når som helst , det kunne ta 30 sec eller 30 min.

helt til jeg bytte exen , da slutta det å feile , og har aldri klikka siden.

@*moderator, ja jeg vet at reglene forbyr diskusjoner om illegale programmer, men securom er faen meg mere illegalt enn å bytte en exe på et spill du EIER!

Lenke til kommentar

OK.. lå oss vi at jeg brukte en tvilsom verson av Crysis, men igår slettet jeg det og lastet ned DEMO, som ser ut til å funke akkuart som det skal. Tror dermen at problemet ikke var CPU men spillet.

Må også nevne at da jeg skulle starte spillet så kom den "windows mangler en viktig bla bla bla" jeg trykka på last ned akkuat som jeg gjorde på den mer tvilsomme versonen men denne gangen kom et nytt vindu opp (var windows update tror jeg) og maskinen krevde en omstart. Dette hadde ikke skjedd før. Det kan også være feilen?

Endret av wuvahef
Lenke til kommentar
Dette var akkurat tempen da spillet crashet.

CPU=54

GPU=79

Ikke noe galt med de temperaturene...

OK.. lå oss vi at jeg brukte en tvilsom verson av Crysis, men igår slettet jeg det og lastet ned DEMO, som ser ut til å funke akkuart som det skal. Tror dermen at problemet ikke var CPU men spillet.

Må også nevne at da jeg skulle starte spillet så kom den "windows mangler en viktig bla bla bla" jeg trykka på last ned akkuat som jeg gjorde på den mer tvilsomme versonen men denne gangen kom et nytt vindu opp (var windows update tror jeg) og maskinen krevde en omstart. Dette hadde ikke skjedd før. Det kan også være feilen?

Så det er deg vi kan takke for at Crysis ikke får flere patcher? OBS solgte Crysis for 149,- for litt siden... Utrolig dyrt må jeg si... :realmad:

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...