Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp med trening

Anbefalte innlegg

Jeg er 14 år og har lyst til og komme meg i bedre form, er egentlig ganske tynn men har de siste årene fått litt mage.

Har lyst til og gjøre noe med dette, og få finere mage, har noen noen tips til dette? trening uten helst uten noen apparater, og kanskje litt tips til kosthold. Jeg spiser egentlig ikke noe usunt forutnom litt godteri en gang iblant og litt usunn mat en gang iblant, og jogger ca hver dag i 15-20 min, men det er ikke nok, så trenger da hjelp til hvordan jeg kan trene magen (og resten av kroppen egentlig) og noen tips til frokost og kveldsmat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen ide på hvor mye su spiser på en dag?

Ca hvor mange brødskiver og hva til middag.

Siden du er 14, og ikke har planer om å trene med vekter osv er det ikke annet å gjøre en å bevege deg mer sammen med spise sunt noe som du gjør?

Hvor mye veier du?

Enig med Zarcaz, har du en sykkel er det en bra treningsform.

Endret av War
Lenke til kommentar

Frokost går somregel i cornflakes eller brødskive (sjeldent mere en 1 egentlig) med syltetøy eller annet "normalt" pålegg, middag blir det vel egentlig bare det foreldrene lager, men det er egentlig helt vanlig mat det også. Og til kvelds blir det ofte bare "hold it" micro pizza eller brødskive da også, og drikker ofte bare vanlig drikke som epplejuice eller saft, og så blir det vel cola noen ganger ;P

Veier rundt 52-54, er ikke helt sikker akkuratt nå.

Problemet er vel egentlig det at jeg er "Litt" for glad i spill og å sitte forann dataen.

Endret av 5421
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...