Gå til innhold

Hvor mye radiator skal til?

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger jeg dobbel, trippel eller begge to for å kjøle cpu og 2 stk. 8800 GTS?

Resten av systemet er som følger:

CPU: D-Tek fuzion v2

GPU: 2 stk. EK 8800GTS (g80)

pumpe: D-tek Db-1

Tank: Swiftech micro

Slanger: Tygon 7/16

Pluss da et par radioatorer. Er da en Swiftech trippel og en Swiftech dobbel.

Holder på å planlegge så ble jeg litt usikker.

Kan bli spennende å få alt dette inn i et Cooler Master CM690. Blir litt dremelbruk og måling.

Får vel sette opp en arbeidslogg så kan folk rette meg før jeg driter meg ut.. Alt til sin tid.

Halvor

Endret av Poks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Scythe SFF21D, altså 800rpm, 8db, 33,5CFM per stk. Ganske svake, gidder ikke mekke vannkjøling med masse bråk. Blir kanskje litt lite?

Vil gjerne ha alt inni kabinettet så spørsmålet er hvordan i all verden skal jeg plassere det her da? Har som sagt CM690 kabinett. Skal kutte til trippelen i toppen. Noen forslag til dobbelen?

Er litt skeptisk til å kutte i HDD og 5,25" rammene. Innbiller meg at disse stiver opp kabinettet, riktig eller feil? Hm, blir vel måling, teiping og frustrasjon som løser denne :).

Lenke til kommentar

Du må nok ha en dobbel også da. Har selv en 220qp og en enkel hw-lab xflow når viftene går på rundt 800 og jeg begynner å spille eller belaster 8800gt og min e8400 så blir bare vannet varmere og varmere.

Tror det skal gå greit å plassere en dobbel i bunn hvis du kutter av litt av hdd rammen. Joda det stiver noe opp men så lenge du ikke tar alt eller tar deler av hovedrammen i kabinettet så skulle jeg tro at det går bra.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...