simen199 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva er det chronicle betyr pga jeg kunne ikke finne dette ordet i en ordbok og det er en av glosene mine til engelsken. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Som substantiv: En nedtegnelse av hendelser, kronologisk. Som verb, to chronicle: å nedtegne, nedskrive Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hvordan i huleste kan jeg beskrive det på engelsk? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har du vurdert dictionary.com? 1. An extended account in prose or verse of historical events, sometimes including legendary material, presented in chronological order and without authorial interpretation or comment. 2. A detailed narrative record or report. 3. Chronicles (used with a sing. verb) Abbr. Chr. or Chron. or Ch See Table at Bible. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Chronicle er årbok =) ChronicleR er kronikør. ChronicleS er eks kronikørbøker. Kilde: Clue ordbok. Endret 29. august 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå