lop Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei! Jeg lurer på om det går ann å endre på en windows kode, så jeg kan legge til flere filtyper her: Jeg vil gjøre at jeg kan legge til en .php som åpnes i notepad++ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det fikser du med regedit. Oppskrift: Sørg for at du har nøkkelen "HKEY_CLASSES_ROOT\.php". Under denne så lager du en ny nøkkel med navn "ShellNew" Under denne igjen så lager du en ny Strengverdi som du kaller "NullFile" Denne skal ikke ha noe innhold. Nå skal du kunne høyreklikke i en mappe og velge ny PHP-fil. P få PHP-filer til å åpne i notepad++ gjøres i setupen til npp (se bilde under) Endret 27. august 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
lop Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hvor laster jeg ned regedit og hvordan lager jeg det du sa? er totalt ny på dette Lenke til kommentar
lop Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 fant ut, men når jeg høyreklikker i ei mappe så kommer ikke dette opp i underm NY> Lenke til kommentar
lop Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Fekk det til, brukte bare ItemName Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå