Pluggen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De må ha både den gode vibrasjonsbassen og god punch! Skal på hver sin Sony monoblokk (grunnen er at jeg har noen av de liggende som er helt nye) Gjerne på nett Noen som har noen annbefalinger? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Prisklasse? Med eller uten kasse? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hva må jeg ut med for å få et par bra bassere som skal spille bra i en Kadett E coupê da? Kan godt være med kasse, også må jeg ha dempemateriale til hele bilen, uten at den vil veie 3 tonn Send en PM om du har noe du ikke kan skrive her forresten Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 også må jeg ha dempemateriale til hele bilen,uten at den vil veie 3 tonn Nå hadde jeg en rekke såkalt festlige kommentarer på lager om at du kanskje trenger noen rustfrie stålplater først, men får vel kanskje vente til du eventuelt har blitt kunde... Kan du ikke sende meg en mail isteden...? Hva har du av høyttalere ellers i bilen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Vel, bilen skal stå til oppussing i vinter, der den skal bli 100% rustfri For øyebliket står det Alpine Type R eller S i dashen, men skal bytte ut det med 2 eller 4 frontsett fra Sony som jeg har liggende XS-HT170SN Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bytte ut alpine med sony ja... Da kan du vel like godt kjøpe noen sony suber også da, så er det koplett..?? Spiller ikke spes bra, men det gjør jo ingenting fra sony... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Er vel å oppgradere å gå fra 1 sett med 10cm. coax til 4 sett med 17cm. komp.sett!! Hvis du bare skal være så negativ, kan du holde deg for god til å svare! Spør om tips, ikke kjeft.. Dette er tross alt noe av det bedre fra Sony, så ikke uttal deg fordet om du har hørt noe av det!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Transmedia: Tror jeg fikk sendt deg en mail, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Holder på med mail-haugen ja, men like før jeg barker skallen i tastaturet nåh... zzzzzzz I'll be back... Lenke til kommentar
alex-celica Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) det jeg hadde gjort er å bruke alpine r frontsettet (for hvist det er det du alerede har i bilen så er det vell ikke det smarteste du gjør å bytte det mot det sony greiene)og så kjøper du deg et sett til i 6" og da har u et komplet helt hærlig annleg;) og kjøp to 10" tomers bassere type alpine r .dem spiller som bare faen ass.....har dem i bilen selv og er kjempe fornøyd;) Endret 4. september 2008 av alex-celica Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Har 6" Alpine Type S bak hvis jeg ikke husker feil.. Type R 12" hadde jeg før, men vat ikke imponert i forhold til prisen, men skal sjekke litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå