bergene Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg har kjøpt et webcam for først og fremst overvåkning! Jeg har laget en FTP server og jeg streamer bilder til den serveren! Men for å se nye bilder på browseren min må jeg refreshe serveren, og det er litt stress syns jeg! Finnes det noen måte å få den til å oppdeatere seg selv?? Og viss det går an å kan noen hjelpe meg med å få det til å streame på home.no? Endret 27. august 2008 av bergene Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.download.com/Active-WebCam/3000...cdlPid=10878136 er noen år siden jeg prøvde ftp-stream men dette ser ut til å gjøre susen. Lenke til kommentar
bergene Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg streamer men det oppdaterer seg ikke selv, har et program som jeg bruker til å senne bildene, men hvordan får jeg bildene til å oppdatere seg selv uten at jeg på trykke på refresh heletida? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Bruk WebcamXP (www.webcamxp.com), det er gratis for privatbruk. Oppdaterer og laster opp bilder automatisk. Kan også settes opp til "live video" som det virker som du er ute etter. Endret 28. august 2008 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå