Gå til innhold

Veldig bra Waschera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre enn "er du smartere enn en tiåring?" som går på tv3 på samme tidspunkt.

 

 

Buzz off! Are you smarter than a fifht grader er sytti ni eller åtti ganger bedre enn kaskjerda.

 

Sier allikevel ikke noe om at spørreprogrammet er noe bra, siden det blir som å gange med null.

Lenke til kommentar
Bedre enn "er du smartere enn en tiåring?" som går på tv3 på samme tidspunkt.

 

 

Buzz off! Are you smarter than a fifht grader er sytti ni eller åtti ganger bedre enn kaskjerda.

 

Sier allikevel ikke noe om at spørreprogrammet er noe bra, siden det blir som å gange med null.

 

Sier ikke at waschera eiger heller, men foretrekker det over spørreporgrammet. :D

Lenke til kommentar

Ser av og til på den Fith Grader at det er noen banalt enkle spørsmål de folkene bommer digert på. Hører de sier "Uuuhm....ehr..." til "hvor mange fortenner har du". Bare se de drite seg loddrett ut er mye mer morro enn noen lissom-"coole" folk som mener at 50cent er bedre enn Maiden, elnosånt. Har fått med meg et par av anmeldelsene deres, ganske svake og ikke mye mer enn mainstream-spill av det jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så nettop fotball sendingen på fredagen, er noe av det dummeste jeg har sett, elendige programmledere som ikke kan det de prater om og tidenes dårligste innsalg med en bosnier som ikke var noe morsom (som jeg tror de prøvde å få det til å se ut som) eller noe interesang å høre på. TRAGISK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...