IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hehe..Måtte bare.... Dama sier...."sist eg spilte Playstation så spilte eg Super Mario lizzom" Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Haha så det jeg og nå nettopp, latterlig Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Haha... Waschera er lavmål, på spill tydeligvis. Den såkalte "spilleksperten" i dag virket ikke akkurat som noen "ekspert" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Trodde eg skulle daue...... Playstation + Mario= Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette er vel en av de gangene jeg føler meg veldig gammel, men hva er "Waschera"? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette er vel en av de gangene jeg føler meg veldig gammel, men hva er "Waschera"? Det er et program på TV2 myntet på ungdomskoleelever. Ganske likt Sone 2 som gikk før. Kanskje hun hadde chippet PS2 og spilte Super Mario Bros? Lenke til kommentar
UGP Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 største "fjotiss" programmet som fins Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) største "fjotiss" programmet som fins Nå er det også beregnet for fjortisser . Endret 27. august 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det mener jeg å huske at jeg har sett. Er det det som går før Friends? Jaja, jeg trodde det var et program for overpubertale fjortisser, ikke oppegående gamere? Noen her ser jo tydligvis på dette Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det mener jeg å huske at jeg har sett. Er det det som går før Friends? Jaja, jeg trodde det var et program for overpubertale fjortisser, ikke oppegående gamere? Noen her ser jo tydligvis på dette TV-en står på og surrer hele tiden den.. men når sant skal sies ville jeg ikke hatt dette programmet om du dyppa det i sirup og rulla det inn i marsipan. men jeg synter nesten jag skal si det rett ut: dette programmet suger så hinsides i alle vinkler. "ja, det kan du penetrere meg i øret på". en hver unskyldning til å le på bekostnig av det er hjertelig velkommen edit: men de fikk i alle fall vekk gaute grøtta grauthuet.. en stund.. Endret 27. august 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ble krafitg provosert av det showet.. orker ikke gå i detalj, men det var latterlig! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare navnet er jo et direkte angrep og en fornermelse mot det norske språk og oss ungdom...Dessuten tviler jeg på at der er mange fjortiser som ser på waschera...heller noe sånt som 8-11...så begynner det å bli teit... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hadde det på fordi eg ikke skulle gå glipp av Friends eg da men...... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hadde det på fordi eg ikke skulle gå glipp av Friends eg da men...... Så slo det deg i trynet som en slegge... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ikke sikker på hva du mente med det.. Men fikk med meg det hun sa ja... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De er ikke no ekspert på waschera. Hvis de skal snakke om spill så finn en som kan det og gjør det på en grei måte. De har jo egent spill theme da. Spillmagasinet. er derfra kunne snakket.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mmm. Er også utrolig synd at spillmagasinet sluttet å bli sendt på tv. Var det ikke pga. dårlige seertall? Håper iallefall noe slikt kommer tilbake i nær fremtid. Hadde vært utrolig gøy! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ja! Det må vel komme noe sånt igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mmm. Er også utrolig synd at spillmagasinet sluttet å bli sendt på tv. Var det ikke pga. dårlige seertall? Håper iallefall noe slikt kommer tilbake i nær fremtid. Hadde vært utrolig gøy! 2nd that! Utrolig bra program. Savner det. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Haha, så det.. Men hvis gutter skulle snakket om make-up hadde det vel blitt noe det samme. "Rouge (?) er noe man putter i håret, right?" Kunne dratt den litt lenger: "Jeg trenger hjelp med å spille xbox på playstation, hva er det jeg gjør galt?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå